שלושה חודשים אחרי שהתארסה לבן זוגה מימי התיכון שי עמר, אחרי שנה של זוגיות ושלושה חודשים לפני שתצעד בשביל החופה ותשנה סטטוס לנשואה, כוכבת הרשת ליאל אלי, לא חוסכת בביקורת נגד הנישואים של הזמרת נסרין קדרי ובעלה רום שמיר. הזמרת נסרין קדרי פתחה את חייה על המסך בדוקו ריאליטי משפחתי עם בעלה, "נסרין אגדה" המשודר ב-HOT, במהלכו חושפת גם את הקשיים בנישואים עם רום.

ליאל אלי צפתה במשבר של הזוג באחד הפרקים ולא אהבה לראות את מערכת היחסים בין הזמרת ובעלה, וכתבה: "אמאלה הוא מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי וייבים רעים. סליחה הם לדעתי פשוט לא מוציאים את המיטב אחד מהשני". עוד הוסיפה גם ביקורת עצמית כדי למנוע תגובות קשות: "אני יודעת שקל לשבת על הספה ולשפוט, אבל זה באמת עושה לי רמא לצפות והייתי חייבת לשתף".

הגיע הרגע! רוצים ללמוד אנגלית? יש לנו הטבה מיוחדת. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נסרין קדרי, רום שמיר (צילום :באדיבות הוט)

כמו כן, הוסיפה את המחיר שתשלם כעת אחרי הפוסט ששיתפה: "מעלה את זה בידיעה שלפעמים אני רואה אותם באירועים", והוסיפה ביקורת נוקבת ישירה לרום: "חיים אתה שותה את האנרגיה שלה עם קשית. היא פורקת והוא צוחק לה בפנים, ואי איזה רדוף", וסיכמה: "אני מרגישה שיש מלא בחורות צעירות ונשים שיכולות להישאב למערכת יחסים כזאת, וזה כואב לי ברמות. זה מסוג הסדרות שצריך להקרין בבתי ספר וללמד איך גבר לא צריך להתנהג ומהי זוגיות רעילה".

ליאל אלי, נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאל אלי, נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ליאל אלי (צילום: אור גפן)
ליאל אלי (צילום: אור גפן)