הבדרן והקומיקאי איתי שגב שיתף בתקרית הזויה שקרתה לו עם חבר כפוי טובה, שידע לקחת אבל לא לתת בחזרה. שגב סגר איתו חשבון ברשתות החברתיות כששיתף את האירוע בפני כל העוקבים. "מה אתם הייתם עושים? ‏ישבתי בבית קפה ופגשתי חבר. דיברנו קצת כי לא רציתי להפריע לו בזמן איכות עם אשתו. קבענו להיפגש לקפה. למחרת נפגשנו. ישבנו ודיברנו על מלא דברים. לקראת סיום הפגישה נזכרתי שהוא עורך דין וביקשתי להתייעץ אתו על משהו. רבע שעה הוקדשה להתייעצות. זה מה שהוא אמר לי בסיום הפגישה: "רק שתדע שבדרך כלל אני לוקח 800 ש"ח על התייעצות אבל אין מצב שאני אקח ממך את הסכום הזה. אתה אח שלי, תן לי רק 400".

שיתף שגב את תגובתו הראשונית: "הייתי בשוק, כי באמת זה היה על הדרך ובקטנה ותוך כדי פגישה חברית. ‏לא אמרתי לו כלום ונתתי לו 400 ש"ח", ואז הוסיף על כפיות הטובה של החבר: "‏ועכשיו לפואנטה: ‏לפני כמה ימים הוא התקשר אלי וזה מה שאמר לי" ‏"אח שלי, ראיתי שאתה מופיע מחר, יש מצב אתה מסדר לי ארבעה כרטיסים?".

הבדרן פנה לעוקביו להתייעצות, ושאל: "מה אתם הייתם עונים לו? הייתם מסדרים לו כרטיסים בחינם? או אולי אומרים לו שכרטיס להצגה שהיא גם העבודה שלי עולה 80 ש"ח ובשבילו אסדר במחיר נמוך כי הוא אח שלי? ‏‏מה אני עשיתי? אמרתי לו שבשמחה אסדר לו כרטיסים, השארתי לו ארבעה כרטיסים להופעה של אתמול והעלתי את הציוץ הזה כי יודע שהוא יראה אותו".