את סוף השבוע האחרון, פתחנו בבשורות מרגשות על ההיריון המפתיע של כוכבי "האח הגדול" שניר בורגיל ושי עופרי, שמצפים להפוך להורים טריים ויצעדו בחודש הבא בשביל חופה כשהם מטפחים בטן הריונית. כעת, אחרי הברכות המרגשות והאיחולים, מתפנה עופרי לשאלות העוקבים ברשתות על ההריון וגם חושפת את תגובתו הראשונית של בורגיל האבא כשהתבשר כי הם בהריון, והפעם לא היו דמעות של התרגשות אלא שמחה וצהלולים. 

כך הגיב שניר בורגיל כשגילה ששילי עופרי בהריון (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עופרי חשפה, כי כבר בדצמבר האחרון גילו השניים שהם בהריון, ככה שהם שמרו זאת בסוד כבר חודשיים. כמו כן, לפני מספר חודשים, שיתפה ההריונית הטריה כי היא לא מרגישה טוב כבר תקופה ובעקבות כך, פרסמנו גם כאן ב-TMI שהיא אושפזה בבית חולים לאחר שחשה ברע כשחזרה עם שניר מחופשה רומנטית בבוקרשט. ובכן מסתבר בדיעבד שעופרי סבלה מהתייבשות והקאות של ההיריון.

שילי עופרי על הבחילות בתחילת ההריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שילי עופרי על הבחילות בתחילת ההריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

״בעקבות בחילות וסחרחורות הבנתי שאני בהריון, בחודשים הראשונים ביליתי במיטה או במיון בעקבות התייבשות מהבחילות והקאות, סבל נוראי, לא הצלחתי לאכול, לדבר להתקלח, חוסר תפקוד כללי, אבל הכי משתלם בעולם״, כתבה יוצאת הריאליטי לעוקביה. רק נזכיר, שבסוף השבוע האחרון, אושפזה גם ספיר בורגיל, אחותו של שניר שבין השניים כידוע שוררת יריבות קשה. בן זוגה של ספיר, אברהם אקלום, שיתף ברשתות החברתיות תמונה של אינפוזיה אך הסיר אותה במהרה ומסתמן כי ארוסתו הטרייה חשה ברע וסבלה מוירוס של כאבי בטן קשים, לכן הגיעה למיון בבית החולים בבאר שבע.

ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: פרטי)
ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: פרטי)