שופט "הכוכב הבא לאירוויזיון" רן דנקר עבד קשה בחודשים האחרונים כדי לבחור את הנציגה שלנו לאירוויזיון השנה, עדן גולן, אלא שכעת בצל סערת האירוויזיון ומילות השיר שלא התקבלו על ידי הועדה האירופאית, חושף דנקר מה דעתו בנושא. האם להמשיך להתעקש לשלוח את השיר ‏כמו שהוא, גם במחיר ביטול השתתפותנו בתחרות? או שמא לשנות את מילות השיר ולא לוותר על הבמה החשובה הזאת בעיקר בתקופה מורכבת לישראל וליהודים בעולם. 

הזמר והשופט התארח בתוכנית הרדיו של השורד בדימוס דניאל ציוני ברדיו חיפה, ואמר: ״אני חושב ששיר פופ יכול להרשות לעצמו להשתנות קצת במילים. אני מבין את ההתעקשות הראשונית ואני חושב שזה יעשה טוב לכולם אם השיר ישתנה במעט. זה חשוב שנהיה שם מול 200 מיליון אנשים. זה יכול להיות פתח מאוד לא בריא אם ישראל לא תהיה השנה, יתחילו לשחק כל הקלף הזה כל הזמן".

לשנות את המילים: רן דנקר מגיב לסערת האירוויזיון ומציג דעה מפתיעה (צילום :באדיבות רדיו חיפה)

"יש לנו נציגה כל כך מוכשרת, שהולכת להעיף לאנשים באירופה את הסכך, אז אין מצב שלא. האירוויזיון רוצה להרגיש טוב שהוא עשה לנו 'נו, נו, נו', כי יש ביקורת בעולם, סבבה. אנחנו כאילו לא התקפלנו לרגע, והנה אנחנו קצת משנים. כולם מרוויחים מזה בסוף. אולי קורים דברים מאחורי הקלעים שאנחנו לא יודעים. אולי המוסד או השב"כ אמר לנו לרדת מזה כי יש התראות, לא יודע", הוסיף דנקר. 

מתוך ספיישל של דניאל ציוני עם רן דנקר שישודר ברדיו 99.5 ורדיו חיפה בחמישי הקרוב.

רן דנקר ב''הכוכב הבא'' (צילום: באדיבות קשת 12)
רן דנקר ב''הכוכב הבא'' (צילום: באדיבות קשת 12)