בזמן שחברתה הטובה בדימוס מאיה ורטהיימר כבר מתורגלת היטב להגיע לקלפי עם בעלה אסף זמיר, לשלשל פתק לבעלה או למפלגה שהוא חלק ממנה, הן בבחירות לרשות העיר והן בבחירות לכנסת, ולשים אותו בפרונט במקום את עצמה, כעת מעיין אדם מצטרפת בפעם הראשונה בחייה לתפקיד "האישה של".

יובל צלנר, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל צלנר, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


מול רון חולדאי ואסף זמיר מתמודדת גם אורנה ברביבאי, וגם המתמודד הצעיר יובל צלנר, בן זוגה של מעיין אדם, שלהם ילדה משותפת והריון שני מתפתח שיהפוך אותם למשפחה בת חמש נפשות יחד עם בתו של צלנר מנישואיו הקודמים לדפנה שחר. מעיין אדם, כמי שמורגלת תמיד להיות בפרונט, ובעיקר בחודשים האחרונים מאז שאיבדה את אחותה בפסטיבל בנובה, עשתה הבוקר (שלישי) כמה צעדים לאחור והפעם פינתה את הבמה לבחיר ליבה יובל צלנר המתמודד לבחירות על ראשות העיר.

אדם הולכת אחרי צלנר עם מצלמת הנייד ומתעדת אותו ברחבי העיר, ביום החשוב בחייו, יום הבחירות לרשויות המקומיות, כשהוא מודה לאנשים על תמיכתם בו וגם מצטלמת לתמונת הקלפי הידועה לצידו. לא רק אדם בוחרת בצלנר ומתחרה ראש בראש במי שהייתה בעבר חברתה הטובה, מאיה ורטהיימר,  כי בין התומכים של צלנר בולט גם גדעון סער שתומך בו בפומבי וקורא לתושבים להצביע לצלנר. 

גדעון סער, יובל צלנר, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גדעון סער, יובל צלנר, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)