העיתונאי הדתי יאיר שרקי, יצא מהארון לפני מספר חודשים באומץ רב וגרם לרעש גדול בתקשורת. כעת, העיתונאי מספר על מקרה אישי מטלטל שעבר בעיר מגוריו בירושלים הבוקר בדרכו להצביע בקלפי, עם קריאות גנאי על רקע נטייתו המינית, מה שגרם לו להבין שחייבים לצאת ולהצביע כדי לשמור על בירת ישראל ניטרלית וליברלית.

יאיר שרקי (צילום: הדס פרוש פלאש 90)
יאיר שרקי (צילום: הדס פרוש פלאש 90)

שרקי יוצא לראשונה נגד המפלגה הדתית ״מפלגת נועם״ בראשות אבי מעוז (שהשווה בעברו את הקהילה הגאה לפדופילים), ומבקש מתושבי ירושלים לצאת להצביע כדי למנוע ממפלגת נועם לצבור כוח במועצת העיר. כך שיתף כתב הדתות: ״משהו אישי אבל לא רק: לא ידעתי הבוקר באיזו רשימה בדיוק לתמוך למועצה, אבל כשהלכתי לשתות קפה בשוק ראיתי שמפלגה עם הנוכחות המורגשת ביותר במחנה היתה מפלגת נעם. והבנתי שאני מוכרח להצביע״.

שרקי המשיך: ״בדיוק כשהייתי בדרכי לקלפי קרה לי משהו שלא קורה לי הרבה. אבל קורה לפעמים. אדם מבוגר (שאינו קשור לנעם, לפחות לפי חזותו. הספקתי לצלמו רק מהגב) התחיל ללכת אחרי ולהשמיע טקסטים מכוערים שאני מתבייש לחזור עליהם אפילו כאן. מכוערים מאוד. וזה בלב מחנה יהודה, במקום שבו אני גר בשנים האחרונות. יש הומופוביה ברחובות בירושלים. ברוך השם לא הרבה. אבל יש״ אמר ורמז על מה היו הטקסטים המכוערים שהושמעו נגדו.

יאיר שרקי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)
יאיר שרקי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)

עוד הוסיף העיתונאי: ״כדי לא להוציא דיבת ירושלים אומר: העיר הזאת גם ליברלית ומגוונת, בדרכה שלה, במובנים רבים יותר מתל אביב. אבל חשוב שתישאר כזאת. ולכן כל ירושלמי שהעתיד שלה חשוב לו, לא יכול להישאר בבית. צאו להצביע. כדי שנוכל להישאר בעיר״.