כולנו זוכרים את סרן שאולי גרינגליק ז"ל שנפל בקרבות בעזה והשתתף העונה ב"כוכב הבא לאירוויזיון" כשצלח את האודישנים והדהים את השופטים, אך בחר לפרוש מהתחרות והחלום הגדול כדי לצאת להגן על המדינה. אתמול (שלישי), אחותו של שאולי ז"ל, רותם גרינגליק שגם היא עמדה על במת "הכוכב הבא" בגמר הגדול ושרה עם כל האחים את השיר שכתב, נקלעה לאירוע קשה כשמפגינים ישראליים, פרו פלסטינים, הפגינו למען הפסקת אש.

סרן (במיל') שאול גרינגליק ז"ל בתוכנית הכוכב הבא. קרדיט: באדיבות קשת 12 (צילום :באדיבות קשת 12)

גרינגליק לא יכלה להישאר אדישה אחרי שאיבדה את אחיה, והחליטה להתעמת עם המפגינים פנים מול פנים. כך כתבה האחותה השכולה: "היום ישבתי לפיקניק בגינה של הבימה עם בתי הקטנה וחברים שסיימו ממש עכשיו מילואים ביחידה מובחרת ואיבדו חברים. באמצע כיכר הבימה, בזמן שהחיילים שלנו נלחמים כדי לשמור על ביטחון האזרחים ולהחזיר את החטופים, התקיימה הפגנה של ישראלים קיצוניים בעד העזתים ונגד מדינת ישראל, ופשוט לא יכולתי לעמוד מנגד".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rotem‎‏ (@‏‎rotemgreenglick‎‏)‎‏

עוד הוסיפה גרינגליק: "אח שלי שאולי נפל על הגנת העם והארץ שלנו ופשוט בער בי לקום, ולראות מי הם אותם מפגינים כי האירוע הזה העציב אותי מאוד. העזתים אינם ראויים לרחמים כל עוד תינוקות נשים בחורים וזקנים בני עמנו חטופים בידי ברברים חסרי צלם אנוש. אח שלי שאולי גרינגליק ז״ל וכל הלוחמים הגיבורים שנהרגו, הקריבו את חייהם לשמור ולהגן עלינו ואף עליכם המפגינים!! מאחלת לנו שנהיה ראויים להקרבה שלהם".