מנכ"ל קבוצת הפניקס, אייל בן-סימון, אירח עם מנכ"ל כריסטיס ניו יורק - מארק פורטר, את אירוע הצגת אוסף האמנות של הפניקס, לראשונה, מחוץ לגבולות ישראל, בכריסטיס ניו יורק. באירוע נכחו: בעלי קרן סנטרברידג' ג'ף אהרונסון ורעייתו יו"ר המוזיאון היהודי שרי אהרונסון, בעלי אל על דריל האגלר, שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, מנהלת שותפה בקארליל, אלנה מלמד.  מנכ"לית קרן סנטרברידג' איימי שניידקראוט, אוצרת אוסף הפניקס - רוני כהן-בנימיני, ומנכ"לית כריסטיס ישראל - רוני גילת-בהרב. מבחר מבין עבודות האמנות הנכללות באוסף קבוצת הפניקס, כבר הועברו לניו יורק ויוצגו שם עד לסוף חודש מרץ. התערוכה כוללת מעל ל-70 יצירות ועבודות והיא מוצגת לציון 75 שנים לקבוצת הפניקס - חברת השירותים הפיננסיים מהמובילות בישראל. שתיים מהעבודות בתערוכה יוצעו למכירה פומבית אשר תיערך בחודש מאי בכריסטיס ניו-יורק, והרווחים כתוצאה ממכירתן יועברו על ידי קבוצת הפניקס לתמיכה באומנים ישראלים צעירים. 

דריל האגלר וגלעד ארדן (צילום: ג'ייסון קרוואלי, BFA)
דריל האגלר וגלעד ארדן (צילום: ג'ייסון קרוואלי, BFA)

> יום שלישי האחרון - הבחירות לרשויות המקומיות. מפגש פסגה מקרי בקלפי בתל אביב שעה שאיש העסקים מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט, מגיע עם זוגתו שני פרידן להצביע ופוגש במקום את האקס שלה - הזמר אביב גפן יחד עם זוגתו החדשה - שרון קאופמן. בטח שזה נגמר בתמונה משותפת של כל הארבעה, וגפן אף העלה אותה לרשתות החברתיות עם הכיתוב – "כל אחד והבחירות שלו".

אביב גפן, שני פרידן, מריוט נכס ושרון קאופמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביב גפן, שני פרידן, מריוט נכס ושרון קאופמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


> דור הנסיכים בפוליטיקה המקומית. אור פירון-זומר - בתו של שר החינוך לשעבר שי פירון, התמודדה בבחירות לראשות מועצת אורנית ואף זכתה. עוד לפני הבחירות האב הגאה העלה פוסט לרשתות החברתיות שבו החמיא לבתו על פועלה ושיתף כי חבר הנפש שלו בני גנץ אמר לו: "פגשתי את הבת שלך, היא הרבה יותר ממך". פירון ציין כי הרבה זמן לא קיבל מחמאה שכזו ששימחה אותו כל כך. 

שי פירון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
שי פירון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)


> במוזיאון תל אביב לאמנות נפתחה תערוכת יחיד של נטע לאופר, זוכת פרס "לורן ומיטשל פרסר  לצילום ישראלי". מדובר בפרס שנתי שמעניק המוזיאון שכולל מענק כספי של חמשת אלפים דולר לצלם או צלמת צעירים מישראל, וכן העלאת תערוכת יחיד של הזוכה במוזיאון. צוות השופטים בוועדת הפרס כלל את מירה לפידות - האוצרת הראשית של מוזיאון תל אביב; כריסטוף ויזנר - מנהל פסטיבל הצילום היוקרתי ארל צרפת; והאוצרת האמריקאית אליסון ג'ינגרס שכיהנה כאוצרת אוסף פינו בפלאצו גראסי ונציה וכיום חוקרת ואוצרת עצמאית של תערוכות במוזיאונים מובילים בעולם כמו הגוגנהיים בניו-יורק ומרכז פומפידו בפריז. פתיחת התערוכה של לאופר תחת הכותרת "אורות רחוקים" התקיימה בנוכחות אנשים מתחום האמנות, אספנים, גלריסטים וצלמים רבים. טניה כהן-עוזיאלי - מנכ"לית המוזיאון, ומיטשל פרסר - מייסד הפרס, קיבלו את המוזמנים וגם ערכו סיור מיוחד לפרופסור רוני גמזו מנהל בית החולים איכילוב הסמוך, שקפץ לספוג קצת אמנות במוזיאון.

מירה לפידות, נטע לאופר וטניה כהן-עוזיאלי  (צילום: תומר אפלבאום)
מירה לפידות, נטע לאופר וטניה כהן-עוזיאלי (צילום: תומר אפלבאום)

מיטשל פרסר ורוני גמזו (צילום: תומר אפלבאום)
מיטשל פרסר ורוני גמזו (צילום: תומר אפלבאום)

> בשלישי בערב נערכה במוזיאון ארץ ישראל שבתל-אביב, הפרמיירה לסדרה החדשה "הצבי" של היוצרת והבימאית קרן מרגלית. מדובר בדרמה תקופתית שתשודר בכאן 11 העוסקת באהבה, עיתונות ועברית. את הסדרה הפיקו אלעד קופרמן ושירה מרגלית - בעלי חברת ההפקות "קומא סטודיוס". הגיעו לצפות ביחד עם כוכבי הסדרה: יקי רייסדור, אילן שילוח, אורה ואיתן סטיבה, ליאור רז, דן מרגלית, שרון כידון, גל תורן ועוד. 

אילן שילוח  (צילום: רפי דלויה)
אילן שילוח  (צילום: רפי דלויה)

שירה מרגלית, איתן ואורה סטיבה (צילום: רפי דלויה)
שירה מרגלית, איתן ואורה סטיבה (צילום: רפי דלויה)

קרן מרגלית (צילום: רפי דלויה)
קרן מרגלית (צילום: רפי דלויה)

יקי רייסדור ואלעד קופרמן  (צילום: רפי דלויה)
יקי רייסדור ואלעד קופרמן (צילום: רפי דלויה)

> מי שניצלו היטב את יום הבחירות המוניציפליות, היו בני הזוג והפרזנטורים למותג המשקפיים Cattleya מבית אופטיקנה - עומר אדם ויעל שלביה. השניים התייצבו בספרייה הלאומית בירושלים כדי להצטלם יחד לקמפיין חדש למותג המשקפיים תחת השם המבטיח -  HorizinHope  - תקווה באופק.  ליום הצילום הצטרפו אוהד שי - לוחם ביחידה מובחרת שנפצע קשה בקרב בחאן יונס, ואירן שביט - מכפר עזה שהייתה בממ״ד עם בן זוגה נטע אפשטיין ז"ל שקפץ על רימון והציל את חייה. את הצילומים ליווה מקרוב מנכ"ל אופטיקנה  אלרועי תורג׳מן. הצילומים בבית הספרייה הלאומית נועדו לשקף את השורשים והמורשת של העם היהודי, ובמטרה להדגיש את הקשר בין המותג לתרבות ולהיסטוריה של ישראל, מבלי להתעלם מהמציאות הקשה, אך עם מבט אופטימי לעתיד.

עומר אדם, אלרועי תורג׳מן ויעל שלביה (צילום: שי פרנקו)
עומר אדם, אלרועי תורג׳מן ויעל שלביה (צילום: שי פרנקו)


> מימי לוזון - המומחית לבריאות העור, העבירה את השבוע החולף במקום שאותו היא מכנה: "הבית רחוק מהבית" - קאזה צ'יפריאני מילאנו. לוזון הגיעה לטפל בדוגמניות במקום החם בעיר, לרגל שבוע האופנה שנערך במילאנו. 

מימי לוזון  (צילום: דנה לביא)
מימי לוזון  (צילום: דנה לביא)

> מייקל רפפורט, השחקן ההוליוודי שמקפיד להפגין את תמיכתו בישראל, הגיע לביקור תמיכה נוסף בארץ. לאחר ששמע רבות על העשייה של עמותת נט"ל שמעניקה סיוע נפשי לאלפי נפגעי טראומה מהמלחמה, ביקש השחקן לבקר בעמותה. את הביקור ליוו יודי רקנאטי - מייסדת נט"ל, ואמי פלמור יו"רית נט"ל. רפפורט עמד על חשיבות העשייה שנעשית בעמותה והבטיח כי ימשיך לפעול למען העלאת המודעות לנושא, על מנת שכל מי שזקוק לסיוע נפשי ידע לפנות לעמותה.

יודי רקנאטי, מייקל רפפורט ואמי פלמור (צילום: יח''צ)
יודי רקנאטי, מייקל רפפורט ואמי פלמור (צילום: יח''צ)