אושיית הטיקטוק אורן להב אמנם רק בן 16 אבל הפך בשנה האחרונה לאושיית טיקטוק מצליחה, שחצתה את גבולות האפליקציה. להב מככב במדורי הבידור, מגיע להשקות ואפילו זכה לחיקוי בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". בראיון לפודקאסט של מיקי לוין מבית TMI, סיפר להב על ההצלחה הפתאומית, התגובות הקשות שמקבל וכמה מרוויח מדי חודש בזכות ההצלחה לה הוא זוכה.

בגיל 15 בלבד: לא תאמינו כמה אורן להב מרוויח מדי חודש (צילום :מערכת TMI)

אתה רוצה דני קושמרו? רוצה להיות מגיש חדשות?
"גם. כל דבר שתציעו לי שקשור לתקשורת - חלום".

איך הפכת להיות אושיית רשת כל כך גדולה?
"ממש ככה. אני חושב שהכל זה התמדה ועניין של רצון ועשייה. אני כל הזמן עושה ומנסה ומגשים את היכולות. אני לא נותן לאף משבר לעצור אותי. התחלתי לספר על החיים שלי ברשתות, היו לי שישה עוקבים. היה לי חשוב להעביר את החיים שלי, הייתי בן 12. אני זוכר שהמטרה שלי לא הייתה להתפרסם, אלא שיבינו את החיים שלי ולהראות מי אני. הייתי עולה ללייב של מפורסמים ומבקש לעלות איתם ללייב. היום אני אומר 'איך זה עניין בכלל מי אתה'? והנה זה עניין".

איך נולד הסיפור של מעיין אהובה?
"היא עקבה אחריי. היא הייתה העוקבת ה-60 שלי. היא הייתה בת 13 וחצי וגם אני. אני בהלם טוטאלי שהסאונד הזה... כולם רואים ושומעים את זה ולא מבינים מה זה. זה יצא לי כי הייתי בבית, חולה. אמרתי 'וואי, אתגרת אותי. זה באמת מאתגר מעיין אהובה'".

בוא נדבר על "סטורי סטיילינג אין דה מורנינג".
"נכון. אני מתחיל כל בוקר עם אותו שיר. אני מכיר את השיר מהטיקטוק, אני למדתי את השיר במשך שלושה ימים והתחלתי לעשות".

אז אתה רוצה להיות זמר?
"הכל. עוד כמה שנים תגדירי אותי כהכל, אני אומר לך. אני חושב שכל בן אדם צריך להיות כמה דברים. החלום שלי להיות הכל מהכל. יש לי מגוון דברים שאני עושה ויכול להנות מהכל יחד". 

אורן להב  (צילום: מערכת TMI)
אורן להב (צילום: מערכת TMI)

בוא נספר על המשבר עם ספיר רונדלים?
"היא בחורה מקסימה ואני חושב שמה שהיה, היה. היא לא בגילי, אני רוצה שרוב הכוכבים שאני אהיה איתם, יהיו בגילי, מבינה? החיבור בנינו היה קצת מאוס".

למה החלטת שזהו?
"החלטתי שאני לא רוצה, זה בא ממני. כמו שאת לא תרצי חברות עם מישהו, גם אני לא. אני לא שונא אותה, אם אני אראה אותה אני אגיד לה 'שלום'. זה היה תהליך שפחות אהבתי והתחברתי אליו. אני רוצה לעשות תוכן יותר מותאם לילדים. אני לא רוצה שזה יהיה כמו סטטיק ובן אל, אני רוצה להיות אחד. מה שהיא אומרת בראיונות, זה לא נכון. אני בחיים לא אגיד למישהי שאני לא רוצה איתה קשר, אמרתי לה בצורה הכי יפה שיש. אמרתי לה: 'ספיר אני מרגיש שזה לא מה שהיה, אני מרגיש שמיצינו את זה'.".

למה לא באת לחתונה שלה?
"כי היא פתחה עליי בטיקטוק, היא דיבר עליי מאחורי הגב וקיללה. חסמה אותי באינסטגרם ובוואטספ ומקללת את הסוכנת שלי. זה נראה לך  תקין? אני חושב שזה פתטי להיות בקשר עם בן אדם כזה".

כמה היום בן אדם יכול להתפרנס מתוכן ברשתות בסדר גודל של אורן?
נוי הסוכנת: "הוא עושה כמה עשרות אלפים בחודש". 

ואתה ממשיך ללכת לבית הספר?
"כן, אני רוצה תעודת בגרות. בסופו של דבר אני לא בוטח בזה. אני רוצה שזאת תהיה העבודה שלי אבל לא בוטח רק בזה".

אורן להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אורן להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אין לך עדיין חשבון בנק.
נוי: "נכון, שומרים לו בקופה כדי שיהיה בן 16, יפתחו לו חשבון בנק. אבא שלו מנהל לו הכל אבל אורן יכול לעשות הכל - בר מצוות, בת מצוות, אירועים". 

יש לך חברה?
"לא, מחכה לה".

התנשקת עם מישהי כבר?
"לא".

למה?
נוי: "כי הוא עדיין קטן".

קטן ועושה עשרות אלפי שקלים בחודש.
"מה הקשר בין כסף לחברה?".

נשים לא יוצאות עם גברים בגלל כסף, בכלל לא. אבל אתה מנהל קריירה, איך אין אהבה?
"אני בן 16. אני רוצה אהבה לאורך זמן ולא מישהי שתגיד 'היי, ביי'. לא, לא ככה".

ומי זאת תהיה?
"בלונדינית עם עיניים כחולות". 

אז יש לי סיכוי?
"לא, את לא בגילי".