כוכבת ״חתונה ממבט ראשון״, הגר משה שהפכה לאחרונה לאמא לשניים יחד עם בעלה ניר פור, אותו הכירה בריאליטי החתונות מתחת לחופה, חושפת פרטים מהניתוח הקיסרי שעברה, החלום ללדת בלידה רגילה שנשבר והסיכונים שהיו כרוכים בלידה. שבועיים אחרי שהפכה לאמא משתפת משה ברשתות החברתיות תיעוד מרגעי הלידה, וכותבת: ״אריאה נולדה בקיסרי בגלל מנח עכוז, וכשנכנסתי להריון נוסף מהר היה ברור לכולנו שזה הולך לקיסרי שוב, בגלל סיכון קרע לרחם".

"היי, כל כך בהודיה על ההיריון ורציתי שיעבור בשלום ולא התעסקתי באיך ללדת״, כתבה והוסיפה: ״ככל שההיריון התקדם רציתי לחוות לידה וגינלית, רצון שלא הצלחתי לשחרר. הרופאים אמרו לי בצדק שקרה לי נס, ולמה אני צריכה להתגרות במזל?״, וסיפרה שבסוף הוחלט על קיסרי ונקבע מועד לניתוח: ״ואמרנו שאם תתפתח לידה ספונטנית לפני נחליט איך מתקדמים בהתאם למצב. אבל ליקום תוכניות משלו, ולקטנה לא היה שום תוכניות לצאת לפני מועד הניתוח".

הגר משה, ניר פור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הגר משה, ניר פור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"יום לפני הניתוח ניסיתי לחשוב מאיפה האובססיה ללדת רגיל, הייתה לי חוויה מעולה בניתוח הקודם, יש לי צלקת שכמעט לא מורגשת ונראית סבבה, למה לקחת את הסיכון?". עוד שיתפה הגר: ״את אריאה ראיתי רק בהתאוששות שוב, וזה היה החלק הקשה אז ביקשתי שהפעם הקיסרי יהיה באפס הפרדה״, אמרה ושיתפה בהליך הקיסרי: ״האווירה בחדר הייתה מרגשת, עם פלייליסט של שירים שהתנגן ברקע, נתנו לי לראות את החילוץ שלה מהרחם, שזה היה הרגע המדהים בחיים שלי״. וסיפרה על הרגע שאחרי הלידה: ״שמו אותה עליי 'סקין טו סקין' ואפילו הצלחתי להניק, היא לא זזה ממני, וזכיתי לחוות את הרגעים הראשונים איתה חוויה שאזכור כל חיי״, וסיכמה: ״ושוב למדתי על בשרי שלא הכל אפשר לתכנן, ואני לא תמיד יודעת מה נכון לי, תודה על ההשגחה הפרטית כי שול דבר מזה לא מובן מאליו״. 

הגר משה, ניר פור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הגר משה, ניר פור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)