למרות הסערה סביב שיר האירוויזיון והאם ישראל תשתתף השנה בתחרות האירופאית או תישאר בחוץ, בתאגיד ממשיכים לשדר עסקים כרגיל. בזמן שיש עננה סביב השתתפותה של ישראל באירוויזיון, הבוקר (חמישי) ממשיכים בכל הכוח ומצלמים בתאגיד את הקליפ לשיר עם זוכת "הכוכב הבא", עדן גולן הנציגה הישראלית באירוויזיון 2024. הקליפ המצולם צפוי להיחשף לראשונה במשדר המרכזי של התאגיד בביצועה של עדן גולן כפי שנהוג מדי שנה.

עד שלא תהיה החלטה סופית לגבי השתתפות ישראל באירוויזיון, בתאגיד מתקדמים כדי להיות ערוכים במועד. כזכור, לפני שבועיים התאגיד הגיש את השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2024 וטען כי EBU דרש לשנות המילים של השיר כי יש בהן מסר פוליטי שאסור כידוע על פי חוקי התחרות, ההחלטה אם לשנות את מילות השיר נמצאת כאמור בידיים של התאגיד ואם לא יעשה כך ישראל לא תשתתף באירוויזיון.

עדן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

תחילה הודיעו בתאגיד כי אינם מעוניינים לשנות את המילים של השיר בהמשך התברר כי הם שלחו שיר נוסף לבחינת איגוד השידור האירופי (EBU) כחלק מהמגעים שמתקיימים בשבועיים האחרונים, אך גם השיר הנוסף לא אושר. עכשיו נדרשים בתאגיד לקבל החלטות מכריעות אם לקחת חלק באירוויזיון בשנה הקשה ביותר שידעה מדינת ישראל. 

עדן גולן ברגע הזכייה (צילום: רגב זרקה)
עדן גולן ברגע הזכייה (צילום: רגב זרקה)