שלשום שיתפנו תמונה מקסימה של הטופ מודל בר רפאלי ובעלה עדי עזרא מתנשקים במהלך חופשה משותפת מעבר לים. תמונה די נדירה לדוגמנית ובעלה שלא מרבים לשתף בפומבי תמונות נאהבים יחד. אלא שכאמור התגובות הקשות של העוקבים ״המפרגנים״ מיהרו להגיע ולא נחזור על הטקסטים המכוערים שנכתבו אבל הם היו קשים גם כלפי בר רפאלי שכבר מורגלת היטב ועלבונות קשים לא פחות  כלפי בעלה, עדי עזרא, איש עסקים שבחר לאורך השנים לשמור את עצמו הרחק מאור הזרקורים. 

סיגל שחמון שצפתה בתמונה שלהם מתנשקים באינסטגרם של TMI נחרדה לראות את התגובות הקשות ויש לה הסבר מאיפה זה מגיע. ״ראיתי תמונה של בר רפאלי ובעלה מתנשקים, חימם את ליבי לראות רגע אחד של אהבה, בתוך המציאות המטורפת שלנו. ובמקרה עיני נחו על התגובות שהיו שם, חלקן היו מלבבות ומשמחות וחלקן היו מלאות ביקורת, שיפוט, שנאה, פילוג, עוינות", כתבה שחמון.

בר רפאלי, עדי עזרא (צילום: אינסטגרם)
בר רפאלי, עדי עזרא (צילום: אינסטגרם)

"שתדעו שאנחנו לא יכולים להגיש שום דבר שאין בתוכנו ואם מישהו כותב דברים קשים כאלו, אז יש את זה במערכת שלו ולכן הוא מרשה לעצמו. זה בכלל לא משנה אם זה עבור בר, או חנה או אני. העניין הוא שאותם אנשים מרשים לעצמם כל כך בקלות להביא את החושך שיש בתוכם,  שחור על גבי לבן. רגע לפני שאתם שופטים אדם או מבקרים אותו תשאלו את עצמכם מה הסיבה שזה יוצא ממני, כי אנחנו אף פעם לא יכולים להוציא מהמערכת משהו שאין בנו״.      

 

סיגל שחמון (צילום: אור גפן)
סיגל שחמון (צילום: אור גפן)