מותג הג'ינסים האייקוני Wrangler נערך להשקת קולקציית קיץ 2024 בצילומי קמפיין עם פרזנטורים מקומיים: הדוגמנית מיה סאול, אחותו למחצה של המוזיקאי שחר סאול, יחד עם הדוגמן יהב סבן והדוגמנית יער לוי, שהגיעו בשעות הבוקר המוקדמות ליום צילום שהתקיים ברחבי העיר בת"א.

שחר סאול (צילום: הדר כהן)
שחר סאול (צילום: הדר כהן)

> פעילות חברתית יוצאת השבוע למען ילדים ממשפחות מעוטות יכולת. ב־18 קניונים ברחבי הארץ של קניוני עופר יוצבו עמדות מסירה לתחפושות שייתרמו על ידי ילדים, בני נוער והורים. בתום התקופה ייאספו כל התחפושות, ויועברו לעמותת יד ביד. הגיעה לתרום: השחקנית לירון רביבו.

לירון רביבו (צילום: עמית גאוטה)
לירון רביבו (צילום: עמית גאוטה)

> השחקנית והיוצרת הדר גלרון מעלה את מופע הסטנד־אפ הסאטירי "פולסא" בגרסה מחודשת. המופע מדבר על מעמד האישה בדת ובכלל. השם: "משנכנסת הדר".

הדר, אדר נכנס וזה הזמן?
"זו לא חוכמה לצחוק כשהכל נפלא. דווקא כשקשה צריך להרבות בשמחה. לכן המופע עודכן, במטרה להרים את המורל ולהרים לגיבורות שגאלו את העם, בימים ההם ובזמן הזה".

> עמותת יד לילד המיוחד, שמפעילה את תוכנית "גדולים במדים", שמטרתה לשלב בצה"ל נערים עם מוגבלויות, ערכה אירוע שנתי לידידי העמותה בשיתוף חברת אי.וי. מוטורס בנתניה. במסגרת האירוע חנכו מיניבוס חשמלי VIP ראשון מסוגו, ללהקת גדולים במדים, שגם הופיעו בערב בהופעה מרגשת ונדירה. השתתפו: נשיא העמותה וראש המוסד לשעבר יוסי כהן, יו"ר העמותה האלוף במיל' גבי אופיר ומנכ"ל העמותה הרב מנדי בליניצקי, אוהד זליגמן יו"ר אי.וי. מוטורס ועוד.

> בקשת לא מבזבזים זמן וכבר עובדים על משדר יום עצמאות חגיגי עם הזמר והפרויקט עידן רייכל. לשם כך נרתמה מחלקת הליהוק של “הכוכב הבא" להזמין חיילים בסדיר, מילואימניקים ואנשי כוחות הביטחון כדי שיעלו לבמה לשיר עם הטאלנט.

> בשבוע שעבר חיתן דורון ארבלי, היו״ר הטרי של חברת חשמל, את בנו יובל בגן אירועים סמוך לחדרה. הגיעו: שר האנרגיה אלי כהן, השר לשעבר משה כחלון, מאיר שפיגלר מנכ״ל חברת החשמל, ערן יעקב, שהיה מנהל רשות המסים, ושי אהרונוביץ׳, מנכ״ל רשות המסים הנוכחי.

ארבלי, חשמל זורם?
״מאחל כל טוב והצלחה לזוג הצעיר, זה מה שחשוב״.