עו"ד שמעון מזרחי, היו״ר של מכבי ת"א בכדורסל, רכש חצי קומה בפארק צמרת במגדל W טאוור, במחיר הסמלי של 15 מיליון שקל.

עו"ד מזרחי, מזל טוב. עלייה לצורך עלייה?
״איני רואה מקום להגיב. תודה״.

שמעון מזרחי (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)
שמעון מזרחי (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)

- בן יוסיפוביץ, המשחק בשש הצגות במקביל, ובעלו, אסף, מצאו קצת זמן פנוי וחגגו מסיבת נישואים נוספת בניו יורק, במיוחד לחברים. אל המסיבה הצטרפו שחקנית תיאטרון הבימה, שירן הוברמן, שנמצאת בחופשה בניו יורק ומצפה לילד, וכן משה קפטן, המנהל האומנותי של התיאטרון, שהגיע לחגוג עם הנשואים הטריים, מלווה בבחור העונה לשם ירון.

קפטן, נהנית? בן זוג חדש?
"ירון הוא חבר שלי. סטרייט. לגמרי לא בן זוג. כשיגיע בן זוג אספר לך. מבטיח".

בן יוסיפוביץ' (צילום: ז'ראר אלון)
בן יוסיפוביץ' (צילום: ז'ראר אלון)

משה קפטן (צילום: ז'ראר אלון)
משה קפטן (צילום: ז'ראר אלון)

- עוד נדבך של עצב ירד על משפחת אלמוג־אברוצקי. לאחר 7 באוקטובר, שבו נרצחו חתנו ונכדתו של גיורא אלמוג - נדב וים גולדשטין ז״ל - נפטר השבוע בגיל 91 עמירם ז"ל, הדוד של האלוף במיל' ויו״ר הסוכנות היהודית דורון אלמוג ורותם אברוצקי. עמירם אברוצקי הקים את חוות עין כמונים הידועה בגליל ואת היישוב נאות הכיכר בערבה.

דורון אלמוג, יו"ר הסוכנות היהודית, ספר קצת על האיש.
״כילד בן 10 ביליתי בחופש הגדול בנאות הכיכר. ב–1961. זו הייתה חווה פרטית שהקים דודי עמירם אברוצקי עם חבורת משוגעים שאינם נרתעים מחום אימים, נחשים ומדבר אכזרי, שמגדלים עדרי בקר מרודזיה, עגבניות במים מלוחים ותמרים שהגיעו מעיראק בדרכים דמיוניות. כל ילדותי ובחרותי שזורות בחלומות שמימש כמו מסעותיה של אליסה בארץ הפלאות. הוא לא אמר 'אם תרצו אין זו אגדה', הוא פשוט היה ונשאר אגדה. דודי האהוב עמירם״.

- השבוע גם הלכה לעולמה אריאלה שביד, אלמנתו של אדם ברוך ז"ל ואמם של עידו ועמליה רוזנבלום. הפריצה הגדולה של שביד לתודעה הייתה ב־1996, בתערוכת היחיד שלה "היופי הוא הבטחה לאושר" במוזיאון ישראל. בתערוכה היא תיעדה את גופה לאחר כריתת השד שעברה. אחר כך היא הציגה את התערוכה "עג'מי", בנושא "הרכוש הנטוש" שמשפחות פלסטיניות הותירו מאחוריהן בעקבות מלחמת העצמאות; ואת התערוכה "מכתב למערכת", שבה השתמשה בצילומים של נשים פלסטיניות, נשים מתנחלות וחיילות שצילם צלם העיתונות מיקי קרצמן. בעזרת תוכנת פוטושופ היא שתלה את פניה שלה במקום כל אחת מהנשים המתועדות בצילום המקורי.