- את חסרונה של בתה קארין ז״ל, שנפטרה מאנורקסיה, חשה יהודית באומן יום־יום על בשרה. באפריל הקרוב תחגוג נכדתה של באומן, כוכבת הטיקטוק אגם, בת מצווש. באומן, שחיפשה השבוע משהו בין חפציה של קארין, נתקלה במשהו ששבר לה וגם לליאורה את הלב.

באומן, ספרי.
“מצאתי בחדרה של קארין בקופסה קטנה 1,000 שקל מקופלים ופתק צמוד שזה חיסכון לאגם לבת מצווה. אין לך, אבל ממש אין לך מושג מה זה עשה לי".

מתארת לעצמי.
“קשה לי להוריד דמעות, העיניים כבר התייבשו מרוב התרגשות, אבל הפעם הכל הציף אותי. שון בלאיש מארגן את כל האירוע בתרומה. עדן חסון הבטיח לבוא ולשיר שני שירים, ובעלי האולם ‘וואו' בנתניה מדהימים".

יהודית באומן ובתה וקארין ז\'\'ל (צילום: פרטי)
יהודית באומן ובתה וקארין ז\'\'ל (צילום: פרטי)

- לאחרונה שמו חלק מנשותיו של תבורי האגדי, שש במספר, את משקעי העבר מאחוריהן והחלו לשמור על קשר ועל יחסי כבוד הדדי.

באומן, דווחי מהשטח.
“אני חושבת שהנשים של שימי הן נשים ואמהות שרצו להקים בית חם כמו כל אישה. לכן מה שחשוב לי זה להיות בקשר טוב ומבין ולא להיות יריבות. אני בקשר טוב עם אביבה תבורי ואסנת, נשותיו לשעבר, ואפילו עם סילביה האמריקאית, שיצא איתה תקופה. אנו חולקות רגש נשי. אסור לשפוט אף אחת מאיתנו. השאר בינינו לבין עצמנו".

אביבה תבורי, התחלת להאמין בשלום עולמי?
״אני אף פעם לא הייתי ברוגז עם יהודית. שמרנו על קשר, לפעמים יותר לפעמים פחות, אני מנסה לא להיות ברוגז עם אף אחד. אני באג׳נדה של להיות בשלום עם כולם אם אפשר״.

אביבה תבורי (צילום: צ'ינו)
אביבה תבורי (צילום: צ'ינו)

- לפעמים כל החלומות מתגשמים. באמצע חודש אפריל ייערך בהיכל התרבות בתל אביב המופע המרגש: “כל החלומות - מופע מחווה לאריק לביא". המופע יחלוק כבוד לרפרטואר הנצחי של לביא. במופע ישתתף הרכב הרוק “זיו רובינשטיין והממשיכים". הממשיכים הם: יובל ליבליך, בגיטרה, איש להקת גן חיות, ניר סגל, שתופף עם צביקה פיק, אלדד סומנר איש הברירה הטבעית על הבס, ולאוניד דצלמן, שמופיע עם יהודה פוליקר, על הקלידים. על תזמורת “האנסמבל הקאמרי" אמונה המתזמרת הבינלאומית אנה סגל, שהופיעה בין השאר במופע הפתיחה של הסופרבול - גדול משחקי הספורט בעולם.

רובינשטיין, ריגשת.
“הרעיון הוא הומאז' למוזיקאי הענק הזה, ששיריו מהווים את פסקול חיינו. אריק לביא הוא אחד מאותם זמרים שגדלתי עליהם ולהם האזנו בבית. חשוב לי להעביר את המוזיקה המעולה הלאה גם לדורות הבאים ולתת לזמר המופתי הזה את המקום הכי גדול ומכובד".

- השבוע הלך לעולמו איש הפנתרים השחורים, צ'רלי ביטון ז"ל, והוא בן 76. המהפכן הגדול זכה למבול הספדים, גם מנשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג. לביטון בין השאר בן מאומץ, רופא, ד"ר שי פרוינד, שהיה ממובילי מחאת הרופאים המתמחים בשנת 2011, בנה הביולוגי של אשתו השנייה, רלי פרוינד. רלי נפטרה לפני כשנתיים לאחר מאבק בסרטן הריאות, שאותו תיעדה בפייסבוק שלה בצורה נוקבת ותמציתית.

שי פרוינד, משתתפת בצערך.
״המון תודה״.

שחף ביטון, בתם המשותפת של פרוינד וביטון, מוסיפה: “אני מאוד מוצפת כרגע. לא פשוט לאבד שני הורים בפחות משנתיים".

צ'רלי ביטון ז\'\'ל (צילום: מירי צחי)
צ'רלי ביטון ז\'\'ל (צילום: מירי צחי)