בשבוע שעבר קראתם ב-TMI שיהודית באומן נצפתה בסמוך לביתה כשהיא חשה ברע לאחר שהקיאה, ונצפתה עם עין חבושה. בדיקת TMI גילתה כי באומן עברה ניתוח קטרקט בעין, והקיאה כיוון שחשה ברע מההרדמה. ליאורה התקשרה לשאול לשלומה של באומן, והיא הפתיעה במצוקה חדשה מכיוונו של בן זוגה, שימי תבורי. 

"אני בהחלמה מהניתוח שלא היה קל, קרנית עכורה", סיפרה באומן. ואז חשפה כי תיקו של תבורי ובו מסמכים חשובים, ביניהם דרכון, תעודת זהות, שיקים, ויזה, 4000 יורו במזומן ועוד, נעלם. "מדובר בתיק שחור גדול. שימי מפרסם בכל מקום שמי שמצא, יחזיר. בבקשה, אנחנו צריכים את המסמכים הרפואיים שלי, בתוכם דרכונים, תעודות זהות".

האבידה הכבדה של שימי תבורי והפרס שהוא מציע עבור המוצא (צילום :פרטי)

עוד סיפרה באומן כי נעשה שימוש בכרטיס האשראי של שימי לפני שנחסם, והוסיפה: "למשטרה לא הגיע שום כלום. ככל הנראה שימי הניח את התיק על גג הרכב והמשיך לנסוע. כל היודע על הימצאותו של התיק מתבקש להחזירו ויקבל פרס כספי מזערי, כמה שאפשר. שימי חייב לטוס לברלין לעבודה וכל המסמכים נמצאים שם. אנו תשושים מלחפש את התיק וברור פה שמי שמצא יחפש כסף, ייקח ויזות שחסמנו ויזרוק את התיק. בבקשה לא לזרוק, אנחנו אחרי טראומות די והותר. נא להחזיר בכבוד".

יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: אור גפן)
יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: אור גפן)