רוסלנה רודינה הציפה נושא חשוב ושיתפה בשיחה אישית שערכה עם בנה יאן גולן המשותף עם הזמר אייל גולן, לאחר שנחשף לילד בבית הספר שהתאפר. יאן המתוק שאל בתמימות את אימו האם היא תקבל אותו במידה וזה יקרה לו גם, וזה מה שהיא השיבה.

כך שיתפה רודינה עם העוקבים: “שיחה מה זה מוזרה עם יאנצ’וק. הוא חזר מבית הספר, ואז הוא סיפר לי שיש אצלו בבית ספר ילד שהוא בן 14 ושהוא מתאפר, ושהוא נורא רוצה להיות בת. ואז הוא שאל אותי מה, האם זה בסדר? והאם זה גם אצלו יכול לקרות? הוא גם אמר לי איך זה נקרא. אבל הוא אמר לי ‘אבל אל תכעסי'".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ ️‎‏ (@‏‎ruslanarodina‎‏)‎‏

"אמרתי לו שאני ממש לא כועסת ואני ממש רוצה להגיד לך שילדים מגיעים לגיל מסוים, והם מבינים שיש להם רצונות ומחשבות אחרים. יש כאלה שמאוד מתחברים לצד הגברי, ויש כאלה שמתחברים לצד הנשי. וזה שיח שצריך להעלות. וזה בסדר, ולא צריך לצחוק על זה ואם הוא רואה מישהי שהוא מאופר או מאופרת, זה בסדר”, סיפרה רודינה. 

רודינה הוסיפה כי יאן שאל אותה בחשש: “ואם לי זה יקרה, אז את תקבלי אותי? זה בסדר?” ועל כך השיבה לו “אמרתי לו ברור! קודם כל הכי חשוב בעולם זה לא לצחוק על הדברים האלה. כמו שיש גבר ואישה, יש אישה ואישה, יש גבר וגבר. ושזה בסדר גמור, ושזה נורמלי. שילדים מגיעים לגיל מסוים ושהם מבינים מה הם רוצים יותר ולמה הם מתחברים יותר”.

רוסלנה רודינה, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)