טהוניה רובל שיתפה סטורי זועם שחושף את הלך הרוח של רבים בתעשייה. רובל שוברת שתיקה ומבקרת את המשפיעניות שמוכרות מוצרי "חרטה", לדבריה, ברשתות החברתיות, רק כדי למכור, וחושפת שבגלל שהיא לא מוכנה להיות ברשת היא מפסידה עבודות בדוגמנות. ״בוא נדבר על נושא שמרתיח ומעצבן אותי ברמות מפגרות. אתם לא מבינים באיזו רמה אני עצבנית".

"האינסטגרם השתלט לנו על החיים, ואני לא מאלה שמעלות ומראות את החיים שלהם כל היום, אני לא יושבת ומוכרת לכם מוצר חרטה כזה או אחר שתקנו ממני, ואני לא מעוניינת להיות מוכרנית כי אני לא מוכרנית. אני דוגמנית, מנחה, מרצה, אשת רדיו. אני כן משפיענית אבל משפיעה על נוער בסיכון על נשים שעברו אלימות", אמרה רובל.

טהוניה רובל שוברת שתיקה: "אני לא מקבלת עבודות כי אני לא משפיענית רשת" (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה: ״אם הייתי רוצה להיות מוכרנית, הייתי הולכת לכל חנות קוסמטיקה ומוכרת לכם מוצרים והופכת למוכרנית, אבל אני לא. כל פעם מחדש מגיעה הצעת עבודה, שמעוניינים בי כי מחפשים דוגמנית גבוהה כהה עור יפה, נראית טוב ואני עונה על כל הפרמטרים,   כמעט על כולם, אבל מה עוצר את זה ? אני לא מוכרנית, ולכן אני נפסלת על הסף, לא הבנתי למה אני נפסלת על זה שאני לא מוכרנית".

"אני לא מוכרנית ולא אהיה מאותן בנות שאחרטט לכן על מוצר שלא עובד, אני לא אמכור לכן מוצר באלף שקל שלא שווה מאה שקל, למה לפגוע לי בעבודה שלי אני דוגמנית״. זעמה רובל וסיפרה שהיא מדברת מגרונם של רבים מהתעשייה שמעדיפים לשתוק: ״לא רק אני חושבת ככה, כמעט 70 אחוז מהתעשייה חושב ככה ולא מעז להגיד ולי נמאס לקבל כל הזמן את הלא הזה. אני דוגמנית, לא מוכרנית. הקאתי את זה, איף״.   

טהוניה רובל (צילום: אור גפן)
טהוניה רובל (צילום: אור גפן)