נשף הרוק האחרון של הזמר אביב גפן התקיים במאי לפני שנה, תחת מתקפת טילים על המרכז. כעת מחליט הזמר גם השנה בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל", לקיים את נשף הרוק למרות הכל. הזמר משווק בימים האחרונים את רכישת הכרטיסים לנשף שיעלה בפארק הירקון בסוף מאי השנה.

אלא מה, המעריצים זועמים. אותם מעריצים שרכשו את הכרטיסים לנשף הרוק לפני שנה, ולא הגיעו בגלל מתקפת הטילים, ולמרות שהובטח להם כי יקבלו כרטיסים חלופיים, עד היום לא קיבלו מענה, פיצוי או כרטיסים חלופיים. הזמר שיתף ברשתות פרסום למופע הרוק שייערך ב-29 במאי ובמקום לקבל תמיכה ופרגון למופע זכה לביקורות קשות מהמעריצים שדורשים פיצוי ותשובות עכשיו.

אביב גפן (צילום: קוקו, פלאש 90)
אביב גפן (צילום: קוקו, פלאש 90)

"הובטח למי שנרשם בשנה שעברה כשאפשרתם, לקבל כרטיסים חדשים להופעה השנה ואני לא מקבלת שום מענה לכך. 2 כרטיסים שלא מומשו עקב המצב והטילים על תל אביב שמגיעים לי, אני פונה כבר הרבה זמן וכלום", כתבה אחת העוקבות. אחרת הוסיפה: "אני ועוד רבים לא קיבלנו לינק לרכישת כרטיס בחינם לאחר שלא הגענו פעם קודמת בגלל הטילים. אין מענה מקופות תל אביב וזה זלזול רציני בלקוחות שלך".
או "מה לגבי מי שרכש שנה שעברה ולא הגיע בעקבות המצב?? נשמח למענה בנושא, התנהלות שהיא בושה וחרפה".

אחרת כתבה: "אנחנו 'נענשים' על כך שלא יכולנו להגיע להופעה שהזוי לחלוטין שהתקיימה. תחת טילים ציפו מאיתנו להגיע, אמרו שיפצו ועכשיו עונים בזלזול ובצורה מחפירה בקופות תל אביב. פשוט בושה". עוקב אחר כתב: "מה עם הכרטיסים שהובטחו לאנשים שלא יכלו להגיע לאירוע הקודם ולא קיבלו החזר כספי? כי ציפתם שאנשים יגיעו להופעה בזמן שיש הפגזות זה הזוי שאתם מוכרים כרטיסים חדשים לפני שמימשתם את חובתכם לאלו שלא היו במופע הקודם מסיבה מאוד מוצדקת, היה פה מבצע צבאי וטילים על תל אביב". אחרת כתבה: "אנשים עוד לא קיבלו פיצויים משנה שעברה, ביזיון". 

שרי ישראלי, מטעמו של אביב גפן מוסרת: 
"ארבעה ימים לאחר נשף רוק 11 (בתאריך 15.5.23), פרסם אביב גפן, לפנים משורת הדין, בכל אמצעי המדיה, שכל מי שנבצר ממנו להגיע לנשף הרוק למרות שהאירוע אושר לקיום על ידי פיקוד העורף, להירשם בטופס ייעודי (באמצעות לינק שצורף) על מנת שיהיה זכאי לקבל כרטיסים ללא תשלום לנשף רוק 12. במקביל העלו את אותו הלינק גם בקופות ת״א (משרד הכרטיסים). כ 4850 איש מימשו את זכאותם. בטופס הרישום נכתב מפורשות כי הרישום יסתיים לאחר כחודש, ביום 15.6.2023 וזאת על מנת שההפקה תוכל להיערך בהתאם.

התקבלו אלפי פניות של לקוחות, אשר נבדקה זכאותם לכרטיס עד לתאריך 18.7.23 (כל פונה אשר רכש כרטיס מגורם רשמי והכרטיס שלו לא נסרק בכניסה לאירוע- קיבל אישור זכאות לכרטיס). אנו נבדוק שוב את הנושא ונדגיש כי כל מי שהגיש את הטפסים בזמן ועומד בקריטריונים יקבל את כרטיס הפיצוי בימים הקרובים. לצערנו, מטעמי ביטחון ורישוי, שנקבעים חודשים רבים מראש, לא נוכל להיענות לפניות לאחר המועד שנקבע".

אביב גפן ב''נשף רוק 11'' (צילום: אלון לוין)
אביב גפן ב''נשף רוק 11'' (צילום: אלון לוין)