במסגרת האייטם השבועי על אביבית בר זוהר, הפעם פרק בתורה מהרבנית בר זוהר, שהחליטה לקחת על עצמה להתלבש בצניעות לפחות פעם בשבוע לכבוד בורא עולם. בר זוהר שוטפת את העוקבים שלה לכבד את ההורים בכל מצב: ״'כבד את אביך ואת אימך למען יאריכון ימיך'. אומרים שאם אבא או אמא שלך אפילו יורקים עליך ומבזים אותך, את צריכה להרכין ראש ולסתום את הפה. ההורים האלה הביאו אותך לעולם, אסור בתכלית האיסור להרים את הקול עליהם, לנבל את הפה ואת חייבת תמיד לרצות את אבא שלך״.

אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)

אלא שהעוקבים מיהרו להזדעק לנוכח הדברים ההזויים של בר זוהר, שנאמרו עוד בסמוך למועד יום האישה: ״מסוכן מה שאת אומרת, יש הורים שהורגים, פוצעים, מכים, אונסים, מרעיבים ומתעללים בילדים שלהם, דינם מוות. איפה שמעת את השטויות האלה שירקת עכשיו למסך, את מסוכנת עם המשפטים שלך״.

עוד נכתב לה: ״ממש לא. דין יריקה כדין תקיפה לא אבא ולא אמא רשאים לתקוף את הילד, המסר לקוי אביבית, נותן לגיטימציה לאלימות של הורים״. אחרת כתבה: ״מנותקת מהמציאות וחסרת הבנה שזה מביש. יש ילדים שעברו התעללויות קשות מההורים, ואת עכשיו מגבה את ההתנהגות שלהם״. בר זוהר לא נרגעה מהתגובות הקשות ויצאה לפגוש את הרב מרדכי חסידים כדי לקבל ממנו גיבוי ותמיכה על דבריה, מה אתם חושבים שהוא ענה לה? שהיא צודקת כמובן. 

אביבית בר זוהר: ״תמיד חייבת לציית לאבא״, וחוטפת: ״את מגבה אלימות״  (צילום :צילום מסך אינסטגרם)