הזמר קובי פרץ סולק אמש (שלישי) מהופעה מול לוחמים בבסיס בצפון. לטענת הזמר הוא גורש מהבמה כי הוא שר בהופעות: ״שיישרף להם הכפר״, ומחלק תפילין. לפני שירד מהבמה פרץ הודיע כי קיבל על עצמו לחלק תפילין לחיילים והחל לחלק אותם לקהל. אבל אז החליטו להוריד את החשמל ולכבות לפרץ את המיקרופון ואחד המפקדים עלה לבמה והודיע לכל הגדוד לחזור לחדרים.

כעת מגיבה ענבל פרץ, אשתו של קובי ומנהלתו האישית לתקרית הקשה וכותבת בפוסט: ״אני לא ישנתי חצי לילה מכל מה שקרה אתמול. יש לי רגשות מעורבים בסיפור הזה. השפלה, כאב, עצבים ומה לא בעצם. מי שיודע ומי שלא אני מנהלת את היומן של קובי בהכל מכל כולל את כל הנושא של החיילים ב-5 חודשים האחרונים. ההופעה של אתמול נסגרה לפני שבוע בתיאום עם כולם כולל כולם".

"כואב לי שעבר את ההשפלה הזאת": אשתו של קובי פרץ על גירושו מבסיס צה"ל (צילום :יח"צ)

"כמובן שאני עושה את כל הבדיקות המקיפות ברמה שדרשתי שזה יהיה במקום סגור כי יש למחרת (היום ומחר) הופעות כפולות ולא רציתי חלילה שיתקרר. מה שעשו לקובי אתמול זה היה מביך ברמה הכי קשה שיש! קובי נסע כמעט 3 שעות ועוד בדרך לשם היה אזעקות. קובי עוזב את המשפחה והילדים ונותן לחיילים את כל כולו על חשבונו מכל הבחינות כולל הזמן הפרטי. וכן גם אתמול הוא קצת לא הרגיש טוב ועדיין לקח כדורים ונסע כמו גדול שגם יכל לבטל כי לא הרגיש טוב וואלה נסע. כואב לי בנשמה שזה מה שקרה אתמול שככה ״גירשו״ אותו מהבסיס ושעבר את ההשפלה הזאת".

תגובת דובר צה״ל: "הופעתו של הזמר לא אושרה בצירים המקובלים בהתאם לפקודות והמדיניות בצה״ל, על כן הזמר התבקש לעזוב. נסיבות והתנהלות המעורבים באירוע ייבדקו והנהלים יחודדו".

קובי פרץ, ענבל פרץ (צילום: אביב חופי)
קובי פרץ, ענבל פרץ (צילום: אביב חופי)