עם סיום העונה של "נסרין אגדה", נסרין קדרי התארחה בפודקאסט החדש של HOT וחשפה שהיא ובעלה רום שמיר עובדים על ילד נוסף. כמו כן, היא דיברה על התקופה הקשה שחוותה בעקבות הדיווחים על שימוש בסמים ואלכוהול. קדרי התייחסה לכך שהעונה נגמרה בזה שהיא לא מרגישה טוב וקונה בדיקת הריון. "כשיהיה מה אני אעדכן. בעזרת השם. אני כן אני עובדת על זה' אני ממש עובדת על זה, אני כן רוצה עוד ילדים, להרחיב את המשפחה כי זה מאוד חשוב לי אבל כשאהיה אני אעדכן", אמרה נסרין.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אז הסצנה הייתה אזעקת שווא? 
"אתה יודע, אי אפשר לדעת, אבל אני באמת עובדת על זה".

נסרין קדרי על בדיקת ההריון (צילום :באדיבות HOT)

כמו כן, התייחסה לשמועות על השימוש בסמים ואלכוהול: "היה לי קשה כל הדבר הזה שאמרו עליי שאני משתמשת בסמים, שאני אלכוהוליסטית, כל השטויות האלה שאני לא רוצה לחזור. היום אני אמא ולא אכנס למקום הזה בכלל, אבל זה מעציב אותי. אתה פאקינג לא מכיר אותי וכותב עליי ומעליל עליי דברים לא נכונים. מי אתה בכלל?".

"אמא שלי התקשרה, אמרה 'נסרין לא הבנתי מה קרה, דברי איתי, תגידי לי את האמת', אני? למה אני צריכה להוכיח שזה גם לא. אל תיתן לי לפתוח את הפה. בדרך כלל יצא לי להיות ממש עדינה, זו הייתה תקופה שלקחתי מאוד מאוד קשה. אין לי בעיה שתדבר ותגידו עליי הכל, לא להגזים, יש לך הוכחות שאני ככה? ראית אותי? אני פשוט הייתי בתקופה מאוד מורכבת ואז קמתי ואמרתי שום דבר לא ישבור אותי".  
"מי אתה בכלל?": נסרין קדרי על השמועות לשימוש בסמים (צילום :באדיבות HOT)