רגעים ספורים לאחר שהתארסה לבן זוגה דור טאוב, אותו הכירה בריאליטי "אהבה חדשה", נויה אריאלי משתפת על הצעת הנישואין המרגשת, מדברת על השמועות להריון, ומציגה את הטבעת מול המצלמות בהשקת הרצאה של אודליה אלכסנדרוביץ: ״זה קרה במסגרת הצילומים של העונה הרביעית של ״אהבה חדשה״, הופתעתי, לא ידעתי, חשבתי שאני באה למשימה, פתאום ראיתי את דור והלם. אמרו לי שאני מגיעה להכין את הבנות, ואז פתאום שמים את השיר שלי ושל דור, קרן שמש, מה דור פה? אני מתקרבת רואה שביל לבן, אנשים שאני לא מכירה, לא ראיתי כלום, בכי וזהו״, אמרה המאורסת הטריה בראיון. 

נויה אריאלי על הצעת הנישואין ראיון וצילום: אור גפן)

אריאלי המשיכה וסיפרה שהמשפחה שלה לא הייתה בהצעה ״אבל הם ידעו על זה כי דור דיבר איתם, את ההצעה הם יראו בטלוויזיה״. עוד חשפה, עד כמה הייתה לחוצת חתונה: ״הייתי שולחת לו בלי סוף תמונות של טבעת, כל מיני רמזים, זה הזמן להציע, אבל לא האמנתי שזה באמת יקרה במועד הזה. הוא לא מצליח להזמין לי פרחים בלי להגיד לי שהוא הזמין לי פרחים. זאת הפעם הראשונה שהוא הפתיע אותי שזה השיא״.

לדבריה, הדוגמנית ויוצאת הריאליטי גם יודעת כבר איך תראה החתונה הצפויה וכמה מוזמנים להגיע: ״משהו עם טבע, ירוק, חברים משפחה, לבן אני רואה, בין שתיים לשלוש שמלות כלה לא יותר, אזור ה- 300 מוזמנים״.

נויה אריאלי, דור טאוב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
נויה אריאלי, דור טאוב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

על הטבעת וגודל היהלום אמרה: ״הוא ידע את הסוג, את הגודל, את הצבע, והוא הגיע מוכן ומזומן. גם תמיד אמרתי לדור שאני הולכת למכון כושר מתחילים איתי ושכדאי לו מהר להציע שידעו". לסיכום, אריאלי לא שכחלה להתייחס לשמועות על ההיריון שהגיעו בעקבות הצעת הנישואין: ״כולם חשבו שאני בהריון, מישהי כתבה שאני נראית חודש שמיני. אוי ואבוי, לא אני לא בהריון וזה לא יפה שכותבים דברים כאלה, שיעזבו אותי בשקט".

נויה אריאלי ואודליה אלכסנדרוביץ (צילום: אור גפן)
נויה אריאלי ואודליה אלכסנדרוביץ (צילום: אור גפן)