אליקו ולירז ארז הפכו לזוג הכי מסוקר בכותרות בחודשים האחרונים, זאת בעקבות הלידה בשידור חי שהפכה אותם לממש ריאלטי טראש ברשתות שזוכה לאינספור ביקורות ברשת. אתמול (רביעי) דווח כי ההורים הטריים, שיש ביניהם פער של כמעט שלושה עשורים, נפרדו וביטלו את החתונה בעקבות מריבה סוערת שהתפתחה באירוע ברית מילה שנערך בביתו של אליקו, שם גם הוכרז שמו של הילד, ג׳ון.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אליקו כהן, לירז  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בעקבות המריבה, עזבה לירז את ביתו של אליקו עם תינוק בן שבועיים בידיים וחזרה לבית הוריה. אלא שכעת זוכה האמא הטרייה בת 19, להגנה מכיוון לא צפוי. התאומות המפורסמות נוי והדר, אימהות טריות בעצמן, שיתפו פוסט בסטורי באינסטגרם וכתבו: ״כמות הבדיחות שרצות זה נוראי, רק אישה אחרי לידה יודעת מה זה אישה אחרי לידה. אם יש לכם תגובה מקטינה או לא במקום פשוט תחסכו את זה ממנה״. אחוות נשים עד הסוף. 

נוי והדר מגנות על לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
נוי והדר מגנות על לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בעקבות השמועות על מריבה קולנית בין הוריה לאליקו במהלך הברית, הגיבה ארז כשהעלתה סטורי בו כתבה: ״מדובר בשמועה שקרית לחלוטין כל משפחתי היו בברית של הבן שלנו וחלילה לא היו צעקות״. האמא הטריה, לא הכחישה כאמור את הפרידה או ביטול החתונה אולם כן ניסתה להבהיר שלא היתה שום מריבה במהלך הברית, רק שאחרי זמן מה ירד הסטורי מהאוויר.

נוי והדר (צילום: נוי ערקובי)
נוי והדר (צילום: נוי ערקובי)