מייקל (מיקי) הירשמן, הידוע בשם הבמה מיקיאגי, לשעבר סולן להקת נוער שוליים, עושה חיל בעבודתו כמתקשר ומציג תחזיות מעודדות משהו לגבי המלחמה: "סנוואר? אני הכי חושד שהוא לא בחיים. לא מרגיש אותו. שום אנרגיה".

וואו, כולנו לא שמענו ממנו בזמן האחרון.
"אני פותח בקלפים כל יום בעיקר על מצב חמאס. אני עדיין מאמין שסינוואר לא בעזה או מת. אם תהיה לי ידיעה חדשה מרעישה, אודיע לך וננסה להכניס את זה חם למדור. תודה, חיבוק".
 
> אחרי כמעט שמונה שנים נערכה השבוע סולחה בין אבי ביטר לבת טיפוחיו ליאת בנאי.

בנאי, אני אפילו לא בניתי על זה.
"שבע וחצי שנים לא הולכות ברגל. היו בינינו חילוקי דעות ולקחנו את זה צעד אחד קדימה. ועכשיו עשינו סולחה ואני מארחת אותו בהופעה שלי ברדינג 3. איך אומרים, 'שטן עבר בינינו', כמו בשיר שלי. אבל היום ברוך השם הכל מעולה".

ביטר, תן חיוך.
"זה היה בערב שארגן איש חיי הלילה, מאור מוגרבי. חוזרים להופעות משותפות עם כל הדואטים והלהיטים הגדולים".

אבי ביטר, ליאת בנאי (צילום: קרן ביטר)
אבי ביטר, ליאת בנאי (צילום: קרן ביטר)

 
> הזמר תמיר גל - שהשמועות על מותו לפני מספר חודשים היו מוקדמות מדי (עד 120) - חי, בועט ומזמר. הוא אפילו העביר לליאורה סרטונים ששלחו לו לוחמים מלב ח'אן יונס ששרים שם את שירו המפורסם, "שביל האושר" .

גל, גלים של שמחה.
"נכון. אני הולך להופיע היום בפני צנחנים שחזרו אחרי חמישה חודשי לחימה ברצף בעזה. אחרי דברים לא נעימים שעברו עליי, אני בדרך המלך".

ויש עוד חדשות משמחות?
"יש איחוד גדול של הזמר המזרחי. משה כהן ואני מתאחדים אחרי 30 שנות קריירה בהפקת ענק שהוקלטה בטורקיה, 'נדרתי נדר פוגש את שביל האושר'. השיר 'שביל האושר' נכנס לספר '100 השירים הכי נחשבים מאז קום המדינה'. על שני הלהיטים האלו אחראי הכותב והמלחין המוערך, דוד זיגמן. בשבוע הקרוב אנחנו משחררים את הדואט הראשון שלנו מהאלבום שנקרא 'אהבת אמת'. באלבום מלווים אותנו 50 נגנים בכל שיר. ההופעה הראשונה שלנו תהיה בזאפה ירושלים בליווי 15 נגנים. זהו האיחוד הכי גדול בכל הזמנים של הזמר הטורקי והמזרחי. הפרויקט כולו נקרא 'סוגרים מעגל'".

תמיר גל, משה כהן (צילום: צילום פרטי)
תמיר גל, משה כהן (צילום: צילום פרטי)