אתמול (ראשון), נערך טקס האוסקר בלוס אנג'לס עם כוכבים ההוליוודיים שצעדו על השטיח האדום עם הסיכה האדומה הקוראת להפסקת אש בעזה. נועה תשבי, שגרירת ההסברה העולמית שלא בתפקיד, שעושה את עבודתה הטובה, זעקה על הטקס אמש וייצג את שנאת היהודים בעולם. "טקס האוסקר הערב היה תצוגה עדינה וגלויה של שנאת יהודים. כוכבי הוליווד כולל בילי אייליש, פיניאס או'קונל, מארק רפאלו, אווה דוברני, ראמי יוסף וקוואנה צ'ייסינגהורס ענדו סיכות אדומות שמייצגות את הקבוצה Artists4Ceasefire. ראמי יוסף הסביר שהסיכה מסמלת 'צדק לעם פלסטין', והוסיף, 'זה מסר אוניברסלי של פשוט בואו נפסיק להרוג ילדים'", כתבה תשבי בזעם כשלא ראתה נוכחות של סיכות החטופים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Noa Tishby‎‏ (@‏‎noatishby‎‏)‎‏

"נעדרים במיוחד, היו הסיכות הצהובות המייצגות את בני הערובה שנחטפו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. וזה העניין: אם אתם קוראים להפסקת אש בלי לקרוא לשחרור החטופים, אתם מקדמים את האג'נדה של חמאס ומטילים ספק בזכויות ישראל להגנה עצמית. זה היה חמאס שתקף את ישראל בברבריות, והפר את הפסקת האש ב-7 באוקטובר", המשיכה תשבי בתקיפות את דבריה.

בילי אייליש עם הסיכה האדומה בטקס האוסקר (צילום: Rodin Eckenroth/Getty images)
בילי אייליש עם הסיכה האדומה בטקס האוסקר (צילום: Rodin Eckenroth/Getty images)

"מאז, חמאס דחה בעקביות הצעות רבות להפסקת אש. החמאס לא מעוניין בהפסקת אש, הוא מעוניין לרצוח יהודים ולהקריב פלסטינים. אם לאמנים האלה היה אכפת כל כך מהפסקת אש, הם היו מפעילים לחץ על חמאס במקום לתקוף את ישראל", אמרה הכוכבת הישראלית וסיכמה את דבריה: "במקרה הכי קל, מדובר באנטישמיות בתת מודע; במקרה הגרוע ביותר, תקיפות מכוונות נגד יהודים. כך או כך, זה מזעזע וצריך להתייחס אליו. אנחנו לא נאפשר לעשות מניפולציות למפורסמים בהוליווד כדי לקדם את אג'נדת השנאה של חמאס ברחבי העולם".

נועה תשבי (צילום: דימה רינשטיין)
נועה תשבי (צילום: דימה רינשטיין)