בפרק אמש של "מאסטר שף", נבחרה רויטל גלוסקא כהן בת ה-53 לבשל לעיני השופטים וסיפרה על הקשיים שחוותה כשהביאה לעולם ילדים, על טיפולי הפוריות שעברה, על הילדה שנולדה עם שיתוק מוחין, על כך שאימצה ילדה והביאה שני ילדים בהליך פונדקאות, מה שגרם לשופטת רותי ברודו להתפעם מכוח הרצון שלה להביא ילדים לעולם ולדבר לראשונה על הבחירה האישית שלה לא להביא ילדים לעולם.

"אני חסרת מילים כל פעם כשאני מבינה כמה אנשים מתאמצים בשביל ילדים, ואני אומרת 'וואו מה דפוק בי', לא התאמצתי". סיפרה ברודו באומץ לשופטים והוסיפה: "כשהייתי בת 21 הייתי בהריון פעמיים ובחרתי לא להביא ילדים, זאת הייתה בחירה. זאת הייתה טעות, או לא טעות, לא משנה, אבל זה קרה ואחרי זה לא יכולתי יותר, אבל קיבלתי את זה בחן ובחסד וברחמים".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רותי ברורדו על הבחירה לא להביא ילדים לעולם: "מה דפוק בי?" (צילום :באדיבות קשת 12)

"אני האמנתי ומאמינה גם היום שאם זה לא קרה זה לא היה צריך לקרות, כנראה לא היו צריכים להיות לי ילדים, היה צריכים להיות לי דברים אחרים". חיים כהן שאל את ברודו: "היית עושה את זה אחרת?". "לא" השיבה השפית. "ואני לא יורדת על עצמי, אם אתה לא יכול להביא ילדים, אז אתה לא יכול להביא ילדים, זה בסדר. בסוף זה מדהים אותי שאנשים נאבקים עם הגורל שלהם. אני חושבת שהגורל שלי היה: לא יהיה לך ילדים". 

רותי ברודו (צילום: שליו אריאל)
רותי ברודו (צילום: שליו אריאל)