כוכבת "האח הגדול" סתיו קצין החליטה לפתוח מיזם שנקרא ״סתיו ברבי מגשימת החלומות״, בעקבות הבריונות שהיא עוברת ברשתות החברתיות וחרמות שלטענתה עברה בצעירותה. אלא שאורן להב, הטיקטוקר בן ה-16 זועם על קצין שרוכבת על סיפור החרמות ויוצא במתקפה נגדה חסרת מעצורים.

״גברת סתיו ברבי, ראיתי שהחלטת להוציא מיזם נגד חרמות, בעקבות חרמות שאת עוברת ברשתות החברתיות. אז יש לי כמה שאלות אליך שאני לא מבין. איך את עוברת חרם, אם את מעבירה אותו בעצמך? באמצעות זה שאת מעלה התכתבויות שלך עם דיירים? את משפילה בשידור חי את הזוכה כי את לא זכית. בואי תעני לי על כמה שאלות מאוד לא ברורות, איפה את נמצאת בעידן של חרמות? את לא עברת שום חרם מתוקה שלי, אני עברתי חרם ואני יודע מה זה חרם".

אורן להב מתפוצץ על סתיו קצין: ״משפילה אנשים וטוענת שעברת חרם" (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"מי את בכלל שתמציאי דברים, ותוציאי אותם מהקשרם ותבואי ותשפילי אנשים מול כולם. תלעגי לאנשים, תעלי התכתבויות שלהם ובסוף תטעני שאת עוברת חרם? את ממש לא עוברת חרם, כנראה שאת לא יודעת מה זה חרם", והסביר את עצמו: ״את קוראת למותג שלך ברבי ויש בנים ובנות עם בעיות השמנה, כדי שישתנו לקו היופי כמו שאת רוצה שיהיו יפים? יש ילדים שמתעסקים בבעיות השמנה בבית ספר ואין להם חברים בגלל זה, מי את שתקבעי את מודל היופי. אלוהיי, כבר נמאס לי מהשטויות האלה״.

סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)
סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)