לכבוד חודש האישה הבינלאומי נערכה השקה חגיגית בקליניקה לקוסמטיקה של "אריאלה ביוטי" בבני ברק, שהשיקה את מחלקת האסתטיקה ואת סדרת המוצרים החדשה שלה. הגיעו להשיק: נטע ברזני בחודש שביעי להריון, כוכבת "האח הגדול" סתיו קצין, שרית פולק, גל רובין, סינדי צ׳אדי ועוד.

קצין עלתה לכותרות בימים האחרונים בעקבות הסולחה עם שי עופרי ושניר בורגיל והזמנה שלה לחתונה שלהם, מריבה עם ספיר בורגיל וחסימה שלה ברשתות החברתיות וביקורת שהעבירה על הזוגיות של גיא איתן עם צעירה ממנו ב-14 שנים. בראיון ל-TMI סיפרה קצין מה בדיוק קרה עם בורגיל, ולמה היא תמכה בטהוניה רובל במאבקה נגד המשפיעניות. 

סתיו קצין על גיא איתן: "היה לו את סתיו והעדיף את ניקול" (צילום :אור גפן)

נראה שחזרנו לאקשן של "האח הגדול". השלמת עם שי ושניר והוזמנת לחתונה. איך זה קרה?
"קיבלתי הזמנה וראיתי ברשתות ששי התראיינה ואמרה שהיא תזמין אותי. היא לא עשתה לי פולואו או דיברה איתי, ויום אחד היא שלחה לי הזמנה. אני כסתיו קצין מאמינה, ונותנת את היד לשלום, ואני אבוא לחתונה". 

לעומת זאת פתחת חזית עם האחות, ספיר. למה?
"היא פתחה מולי, קודם כל, למה? כי כנראה התחרות על כותרות עדיין אצלה בורידים. לא עליי. היא השלימה איתי, היא פנתה אליי לסולחה, היא אמרה שהיא רוצה שאבוא אליה ואז היא הבריזה. שבוע אחרי זה היא אמרה לי 'תבואי שבוע הבא'. הבחורה נעלמה וסיננה אותי שבועיים שלמים, הרגשתי שנוצלתי. לא היה תירוץ, היא המשיכה לעלות סטוריז בזמן שהיא מסננת לי את החיים. לא שלחתי הודעה אחת, שלחתי כמה. היא גם לא אישרה הגעה ליום הולדת של הבת שלי, למרות שהיא רצתה לבוא. בסופו של דבר הרגשתי שנוצלתי. הקהל שלי רצה לדעת מה קורה וסיפרתי לו. ברגע שראיתי שהיא התחילה להתלכלך עליי ברשת, החלטתי להראות את ההודעות. נפגעתי שסוננתי. ביי פאטוץ', תישארי חסומה". 

ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: פרטי)
ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: פרטי)


אמרת שגיא איתן מתאים בדיוק לבת 21. עקצת אותו על מנטליות של ילד? 
"אולי. שמע, ראינו את זה ב'האח הגדול', שהייתה לו את סתין קצין והוא התאהב בניקול שהיא בת 21, אני 33. אז יכול להיות שזה משהו שמתאים לו. לא שאני מקנאה, חס וחלילה, אני הכי מפרגנת בעולם. גם לזוגיות הזאת וגם לזוגיות הבאה שלו, לא ענייני. כנראה שמי שיוצא עם בת 21, שיהיה לו בהצלחה. מאחלת להם המון ילדים". 

הבעת דעה גם על סערת המשפיעניות שיצרה טהוניה. למה לדעתך את לא מקבלת עבודות? את משפיענית רשת.
"אני לא אמרתי שאני לא מקבלת עבודות, זה לא מה שאמרתי. אמרתי שאני מזדהה עם זה שהעולם השתנה. העולם עבר למשפיעניות רשת, כשהייתי בבית 'האח', לא ידעתי את זה ואז יצאתי והבנתי שהעולם השתנה וכל עבודה שרוצים לקבל, אז ישר מבקשים מכר. אז הבנתי לליבה של טהוניה. יש אמת בדבריה, זה באמת מעצבן, אבל יש דרך להגיד את זה והיא כנראה גם נפגעה מאנשים שיצאו עליה. אני מבינה את המשפיעניות כי זה עבודה מאוד קשה אבל טהוניה רגילה שכל כוכב טלוויזיה קיבל קמפיין על מי שהוא ולא על כמה הוא יודע למכור, וזה מבאס".

גיא איתן (צילום: מערכת TMI)
גיא איתן (צילום: מערכת TMI)

איך השפיעה עלייך המלחמה?
"נפשית לא היה טוב. יש לי ילד עם חרדות והייתי צריכה לטפל בו. זה קשה. מבחינת עבודה, אין מה לעשות, כולנו ממתינים ואני כרגע עובדת בקליניקה שלי באריאל. בשבעה באוקטובר, הסרטונים עשו לי רע. הייתי נועלת את הדלת והתחלתי לחפש סורגים לשים בבית. זה לא סוד שהולך להיות משהו גם דרך לבנון, זה מפחיד. אני מחזיקה אצבעות שלא יקרה כלום ושהחטופים שלנו יחזרו הביתה, שזה הכי חשוב". 

יש כאלה ברשת שמפרגנים לך פחות ויש כאלה שיותר. מה יש לך להגיד להם?
"תודה ל88% שאוהבים אותי. אני מאחלת למי שלא, תתבגרו. מי שלא יודע לפרגן, לנגב את הריר ובמקום להתמקד בי, תתמקדו בעצמכם". 

סתיו קצין, אריאלה  (צילום: אור גפן)
סתיו קצין, אריאלה (צילום: אור גפן)