סיפור האהבה המתוקשר של אליקו ולירז שהתפוצץ להם בפנים, הפך לסוג של טרגדיה רומנטית קומית. לירז ארז, רק בת 19 הפכה לבדיחת היום, כשסמכה על שיקול דעתו של "המבוגר האחראי" - אליקו, שנושק לחמישים וזרמה איתו על השטות המביכה של לידה בשידור חי ברשתות החברתיות. זה מבלי שהיא מבינה את ההשלכות העתידיות לבחירות שלה, התדמית שתדבק בה, הבושה שתלווה אותה והמחיר שייאלץ לשלם בנה הטרי ג'ון כשיגדל וחבריו לספסל הלימודים יריצו עליו דאחקות פוגעניות על כמות השיער איתו נולד, בדיוק כשאמא שלו לחצה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לא הופעתנו כלל, ששבוע אחרי הלידה בשידור חי, ורגע אחרי ברית המילה והכרזת השם הנבחר לתינוק הטרי, היא כבר ארזה פקלאות ואת בייבי ג'ון ועזבה בדרמה וסערה את אליקו וביתו וחזרה לבית הוריה. עוד לא הספקנו לעכל שהזוגיות המושלמת הזאת התפוצצה להם בפנים, והשניים הסירו עוקבים אחד לשנייה באינסטגרם, שינו תמונות פרופיל משותפות ולירז אף הרגישה צורך להבהיר לעולם שהיא לא זאת שמסרבת לאפשר לאליקו לראות את בנם המשותף, אלא הוא זה שמסרב לעלות לדירת הוריה, כדי שיוכל לראות את בנו.

אליקו כהן, לירז  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עד כמה שזה טראש ריאליטי שיכול היה בקלות להפוך לקאלט ממכר ומרענן בימים מורכבים אלה של מלחמה, בואו ניזכר רגע שמדובר בבני אדם, או יותר נכון בנערה צעירה, תמימה ויפה שהפכה ברגע אחד לנערה מאורסת, לאמא במשרה מלאה, כשהיא בעצמה עדיין ילדה, תפקיד משמעותי ולא פשוט עבור כל אישה בכל גיל, במיוחד בחודשים הראשונים והמורכבים של אחרי הלידה. דוגרי, נשבר לי הלב עליה, על שנפלה לדרמה של השדרן שמבוגר ממנה בכמעט שלושים שנה. לא שאני שופטת, ועל טעם וריח אין מה להתווכח, וייתכן שבאמת הייתה שם אהבה גדולה ואפילו משיכה, אבל לירז די סיימה את חייה כשנכנסה להריון בגיל 18, עוד לפני שהתחילה בכלל להבין מה החיים מציעים לה, עוד לפני שרכשה השכלה או קריירה או התגייסה לצה"ל, כמו כל נערה בגילה וכעת היא נשארה לבדה במערכה, אם חד הורית צעירה, עם תינוק צווח, הורמונים משתוללים ולילות בלי שינה.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

אבל איך אומרים חכמינו, מטעויות רק לומדים, צומחים ומשתפרים, ואני פה לתת לה רוח גבית נשית ולהזכיר לה שאף פעם לא מאוחר מדי. אז בקשה קטנה לי אליך לירז: אף אחד לא שופט אותך, אף אחד גם לא יזכור לך את הטעויות שעשית בדרך, כי יגיעו כוכבים אחרים שיתפסו את הכותרות וימכרו את נשמתם תמורת פרסום, תסלחי לעצמך קודם כל, זה הכי חשוב. שימי קצוץ על כולם, אל תקראי ביקורות, ואם הצלחת בגיל כל כך צעיר להסעיר מדינה שלמה, והגעת לאוכלוסייה מכל חתך הגילים, אין לי ספק שהשמיים הם הגבול עבורך. כל החיים עוד לפנייך, יש שפע של גברים צעירים, שרמנטים, חסונים, בלי לק בציפורניים, שימתינו לך בדרך.

אני מקווה שלא מדובר בעוד מריבה סוערת וזמנית, ושלא תשובי לזרועותיו של אליקו, למרות שהוא אב בנך, כי גם אם כן, זה הרי ברור שאת רק מושכת את הזמן עד לפרידה הבאה. תנצלי את הזמן הזה לבד כדי להפנים שזה בסדר לטעות, אבל זה בעיקר חשוב יותר לתקן. תקיפי את עצמך באנשים שאוהבים אותך. זה לא הזמן לצאת למלחמות על מזונות עם אליקו, זה יגיע בהמשך. זה לא הזמן לתת הסברים לאף אחד, תהני מהזמן שלך עם ג'ון הקטן, תלמדי את התפקיד החדש שלך כאמא צעירה, תכירי את עצמך ואת הנשיות החדשה שלך תפרשי כנפיים כמו ציפור חופשיה ואמא לביאה.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום פרטי)