כוכבת העונה החמישית של "חתונה ממבט ראשון", מעיין דורי נקראה לצו 8 עם פרוץ המלחמה. גם בן זוגה נקרא לצו 8 ושניהם יחד משרתים בחודשים האחרונים במילואים, כל אחד ביחידה אחרת. הם ממעטים להיפגש ולהשלים זמן איכות יחד, ודורי שכבר ציפתה שזה יקרה ממש בקרוב, התבשרה כי היא שוב נקראה לדגל והבינה שייקח עוד זמן עד שהם יפגשו שוב.

לאור התרומה הגדולה של כוכבת הריאליטי וההקרבה שהיא עושה למען המדינה היא מבקשת מאזרחי ישראל רק בקשה אחת וכך שיתפה בדקות האחרונות: "כשהבנתי שאני חוזרת למילואים, זה היה בדיוק שאהובי שלי השתחרר. העדפתי לא לחשוב על זה, ולהתמקד בכאן ועכשיו. הדחקתי. הרגשתי כאילו לרגע אני מצליחה להחזיר שליטה לחיים ששמתי בצד, והעדפתי להיאחז בזה. הזמן עבר לו, והמועד הגיע. איתו גם החרדות והקושי לאסוף את עצמי שוב למשימה, לפני שבועיים התגייסנו כולנו - שוב, בפעם השלישית מאז אוקטובר".

מעיין דורי ובן הזוג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין דורי ובן הזוג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"הפעם למשימה יותר מורכבת, ויותר קשוחה. המעברים הם הכי קשים, לתפוס שתי מציאויות כל כך רחוקות, זה ברמת הבלתי נתפס. לפעמים זה מרגיש כאילו אנחנו בתוך בולען, כזה שמחרב את כל מה שבנינו עד היום, הזמן לא רלוונטי, הלופ הוא אינסופי", כתבה ופנתה לציבור עם בקשה אחת: "אנחנו כאן, כולנו, שוב. בבקשה - תמשיכו לקיים שגרה, תחיו את החיים, תעשו, תיזמו, תבלו, רק בקשה אחת, אל תשכחו את אלה ששם, אל תשכחו אותנו שכאן. תתמכו אחד בשנייה, גלו חמלה, חייכו לצד זה שעבר אתכם בכביש, תהיו סבלניים אחד לשנייה ,אחרת מה הטעם של כל זה תגידו לי?".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maayan Dori‎‏ (@‏‎maayan.dori‎‏)‎‏