משפט אחד שכתבה דנה פרידר ליהודה לוי בעמוד האינסטגרם שלו לפני כשבועיים, גרם לכל מדורי הבידור לאבד עשתונות ולהכריז שהזוג כבר מוכן להפוך להורים. זה די הגיוני בהתחשב בעובדה שהמשפט היה "תעשה לי ילד". TMI תפסו את לוי ביום צילום לקמפיין של חברת הנדל"ן "אביסרור" ושמעו את דעתו על התגובה של פרידר והאם הם באמת מוכנים כבר לשלב הבא, האם תהיה חתונה באמצע או שהפעם הם החליטו לוותר והאם אחרי כל כך הרבה שנים בהם חווה מערכות יחסים מתוקשרות, עדיין אפשר להפתיע אותו? צפו: 

יהודה לוי בראיון (צילום :מערכת TMI)

אנחנו נמצאים פה בקמפיין נדל"ן, כמה אתה בקיא בנושא?
"האמת שלא השקעתי בארץ עדיין. השקעתי בחו"ל - ביוסטון, בקוסטה ריקה, עוד לא השקעתי פה, אבל אני חושב שזה הזמן להשקיע פה. אחרי כל מה שאנחנו עוברים זה הזמן להקים פה בבית כי אין לנו באמת מקום אחר".

אתה אחרי תקופה אינטנסיבית של צילומי "המירוץ למיליון", טיילת בעולם. אתה רואה את עצמך רוכש נדל"ן בחו"ל ועובר לגור בו?
"אני מאוד אוהב את ישראל. אתה יודע העובדה מדברת בעד עצמה שאני עוד פה, עוד לא הלכתי, לא עשיתי, לא עברתי. והיום, אחרי מה שאתה רואה שקורה בעולם, אני עוד יותר רוצה להישאר פה בארץ. לאן אני אלך?"

טוב דנה עשתה לנו חיים קלים, השבוע היא השאירה לך תגובה באינסטגרם "תעשה לי ילד וחביתה". השאלה המתבקשת שלי – עשית לה חביתה?
"עשיתי לה חביתה. עוד לא עשיתי לה ילד. עשיתי לה חביתה בצורת ילד". 

אתה יודע לבשל באמת?
"הייתי טוב רק בחביתות עד שלמדתי בישול".

יהודה לוי בצילומי קמפיין ״אשירה״ של ״אביסרור״ (צילום: לנס הפקות)
יהודה לוי בצילומי קמפיין ״אשירה״ של ״אביסרור״ (צילום: לנס הפקות)

בשבילה או בכללי?
"קודם כל בשביל עצמי וכמובן שגם בשבילה, גם היא נהנית מזה. עוד לא מספיק אבל היא נהנית".

אז ילדים זה על הפרק?
"אנחנו משתעשעים עם הרעיון אתה יודע, כשזה יקרה זה יקרה".

זו לא פעם ראשונה שאתה בזוגיות בפרופיל כזה גבוה. אתה למוד ניסיון כבר או שאפשר עדיין להבהיל אותך?
"אני לא יודע, אני איכשהו כבר רגיל, אבל כן יש בזה לפעמים משהו פולשני, קצת כזה נכנסים לך לתוך החיים. אני שועל קרבות, עברתי כבר כמה כאלה, אז אני בסדר. בסוף זו גם בחירה שלי ואני לוקח אחריות לגמרי. אין לי בעיה לדבר, עד שתהיה לי בעיה לדבר ואז אני לא אדבר".

שניכם עברתם את מסלול הרבנות בעברכם. זה משהו שתוותרו עליו הפעם?
"לא לא, אנחנו לא בעניין של חתונה. עברנו חתונה, התגרשנו, אין צורך בחתונה. אני אף פעם לא אומר לא אבל כרגע הזוגיות היא בלב. לא צריך את כל הטקס הזה. כל עוד הדבר שם בפנים בלב ינוע ויתחבר ויהיה שם משהו טוב שיחזיק את הזוגיות, זה הכי חשוב. שם החופה האמיתית נמצאת".

לסיום, אתה אחד הגברים הנחשקים במדינה כבר שני עשורים. אתה עובד על זה, על הנראות?
"ברוך השם הכל בסדר אתה יודע, מדי פעם אני הולך לטיפולי פנים וכאלה, אבל בוא, יש פה שערות לבנות, יש עיטורי גבורה של הגיל, שקצת מסמנים את המיפוי של הזמן". 

יהודה לוי בצילומי קמפיין ״אשירה״ של ״אביסרור״ (צילום: לנס הפקות)
יהודה לוי בצילומי קמפיין ״אשירה״ של ״אביסרור״ (צילום: לנס הפקות)