כוכבת הרשת והריאליטי נטע ברזני שנמצאת בהיריון מתקדם, כשבעוד חודשיים לערך תלד את בנה הבכור, הגיעה לכבוד חודש האישה הבינלאומי להשקה חגיגית בקליניקה לקוסמטיקה של "אריאלה ביוטי", שהשיקה את מחלקת האסתטיקה ואת סדרת המוצרים החדשה שלה. בראיון ל-TMI סיפרה ברזני על החשקים, הבחילות, מצבי הרוח המשתנים, איזה אמא היא תהיה, והאם אחרי שהיא הגנה על בנימין נתניהו, היא חושבת שהוא ראוי להיות עדיין ראש ממשלה. 

נטע ברזני על הקושי הגדול בהריון: "אני לא יוצאת מהמיטה" (צילום :אור גפן)

איך את מרגישה? יש בחילות? חשקים מיוחדים?
"יש בחילות, הבחילות חזרו, העייפות חזרה. חשקים? אין לי דודות כבדות, אבל אני נותנת מקום לחשקים שלי, תותים וכאלה, אני מפנקת את עצמי". 

את יותר רגישה? יותר עצבנית? משגעת את גרי?
"אני יכולה להיות מאוד תופקנית יפה שלי, מאוד. אבל אני יכולה להיות מאוד רגישה. אני יכולה מכל דבר להתעצבן או להיפגע. צריך פרופורציות, כרגע אין לי". 

סיפרת באינסטגרם שמאוד קשה לך עם ההריון כאחת שסובלת מהפרעות אכילה. ספרי קצת.
"מה שקשה זה להתמודד עם הגוף מחדש. לעמוד מול המראה, למדוד בגדים קטנים. הקושי לצאת מהבית בלי לדעת מה ללבוש ואיך זה יראה עליי. אני מרגישה כמו כדור פורח. זה להתמודד כל יום מחדש. הרבה פעמים אני לא יוצאת מהמיטה כי אין לי כוח להתמודד גם עם זה. אבל אני מחבקת את זה ומודה על זה מאוד ואחר זה אני אתמודד עם זה".

נטע ברזני (צילום: אור גפן)
נטע ברזני (צילום: אור גפן)

איזה אמא תהיי?
"אמא קולית, תומכת, מה שהילד אומר זה 'אמן'. גם מה שאמא אומרת זה 'אמן', בוא. אני אהיה אמא זורמת". 

בתחילת המלחמה הגנת על ראש הממשלה וחטפת הרבה אש. מתחרטת? 
"אני לא מתחרטת על שום דבר שאני עושה. אני שלמה מאוד עם מה שאני עושה. אנשים יכולים להגיב וזה בסדר גמור". 

את עדיין סומכת עליו כראש הממשלה?
"זה לא רלוונטי אם אני סומכת או לא. השאלה לא רלוונטית עכשיו, אנחנו נמצאים במלחמה, יש כל כך הרבה חטופים בעזה. לבוא לנבור בראש הממשלה, מה יוצא לנו מזה? כולם עשו שם פשלה ופדיחה. בואו נתמקד בחטופים המסכנים למשפחות שלהם, להחזיר את החיילים שלנו ולעשות את זה כמה שיותר מהר כי כל יום חיילים נפצעים". 

נטע ברזני (צילום: אור גפן)
נטע ברזני (צילום: אור גפן)