בעוד הלידה בשידור חי והפרידה של לירז ואליקו תפסה את כל כותרות מדורי הבידור בשבועות האחרונים, כעת זוכה לירז לתמיכה מכיוון לא צפוי. אתמול (רביעי) דיווחנו לראשונה שלירז ואליקו נפגשו אחרי הפרידה והלכו יחד לטיפת חלב, בסופה שיתפה לירז פוסט וביקשה שיניחו לה. כעת היא זוכה לתמיכה מטהוניה רובל, זוכת "האח הגדול" שפונה לעוקבים ואומרת, ״תעצרו רגע עם התגובות ועם מה שאתם כותבים".

טהוניה רובל (צילום: אור דנון)
טהוניה רובל (צילום: אור דנון)

"זה מחזיר אותי אחורה לתקופה שהחיים שלי יצאו החוצה והיה על זה כל יום כותרת אחרת, וגם אני הייתי אחרי לידה, ברמה שנשברתי ונכנסתי לדיכאון של אחרי לידה מהסיפור הזה. אני רואה את הילדה הזאת (לירז), אני לא יודעת בת כמה היא, אני יודעת שהיא נורא צעירה, ואחרי לידה והיא מקבלת את כל המתקפה הזאת. תעצרו שנייה, קחו אוויר, רחמנות היא רק ילדה מסכנה, בא לי לנסוע אליה ולחבק אותה ולהגיד לה שזה גל וזה יעבור".

טהוניה סיימה עם הדברים הבאים: ״ליבי יוצא אליה, באמת. אני יודעת איך זה מרגיש כל יום להיות בכותרות כל יום במובנים שליליים. זה לא פייר מה שהיא עוברת. היא אחרי לידה, היא צעירה, היא ילדה. אני אוהבת אותך לירז. היה לי צורך להגיד את הדברים האלה כי זה החזיר אותי אחורה לימים שאני הייתי אחרי לידה״. 

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)