מלכת היופי לשעבר, שביט ויזל, נחתה בתחילת השבוע בישראל כדי להצטלם לקולקציית הדגמים הקלאסיים והאייקוניים של מותג נעלי האופנה והנוחות טבע נאות. את הצילומים בחרו בחברה לקיים באזור פארק שרשרת שבנגב המערבי, כשכל האאוטפיטים הם של מותג האופנה אוסטבל מהמועצה האזורית שדות נגב. ליאורה מזכירה כי ויזל גדלה בקיבוץ בארי.

שביט ויזל (צילום: שי יחזקאל)
שביט ויזל (צילום: שי יחזקאל)

> ועוד מלכת יופי, האחרונה בתולדות עם ישראל, נועה כוכבא, סיימה שירות מילואים של חמישה חודשים רצופים מאז 7 באוקטובר ונסעה לנסות את מזלה באל־איי. על מנת שלא ליפול לג'ט לג, היא הקפידה להישאר ערה כל הטיסה, נחתה שם בלילה ומיד הלכה לישון בלי לשרוף ימים מיותרים.

נועה כוכבא (צילום: איילת ארד)
נועה כוכבא (צילום: איילת ארד)

> הסטנדאפיסטית וכוכבת הטלוויזיה עדי אשכנזי, הפרזנטורית של קניוני עופר, הצטלמה השבוע בקניון רמת אביב לקמפיין לקראת פסח. בצילומים היא זכתה לשחקנית חיזוק מבית, מאיה אנג׳ל היפהפייה בת ה־13, נכדתה הבכורה של ליאורה עופר, הבעלים של קבוצת מליסרון, שהגיעה גם היא לסט כדי לעודד את הנכדה בצילומים.

> מלון Link hotel&hub, מרשת מלונות דן, אירח את אירוע השקת מרכז אסיף - מרכז לאומי לטיפול בטראומה נפשית של בית החולים איכילוב. האירוע נערך במעמד הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, שר הבריאות אוריאל בוסו, מנהל בית החולים פרופ' רוני גמזו, יו"ר עמותת הידידים של איכילוב יונתן קולבר ועוד.