סוף פברואר, טיסה מאתונה לישראל. מפגש פסגה מעניין בין כוכבת הילדים לשעבר וכוהנת המדיטציה בהווה, מיכל ינאי, לשלום דומרני, מי שמוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשע. השניים ישבו זו ליד זה כל הטיסה וניהלו שיחה ערה.

ינאי, לא פחדת?
"נהפוך הוא. הוא הזמין אותי לשבת לידו ושוחחנו שיחה נעימה ומעניינת על אתונה, על הטברנות המצוינות בעיר ועל התרומה שהוא וחבריו נתנו לאחרונה לחיילים בעת הקשה הזו".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מיכל ינאי (צילום: רפי דלויה)
מיכל ינאי (צילום: רפי דלויה)

> רבים ביקשו מליאורה פרטים על אשתו השנייה של האלוף אהרון חליוה, ראש אמ״ן, הגרוש של שירה מרגלית שמגינה עליו בכל פורום אפשרי. אז בבקשה: ורד חליוה צעירה ממנו בכמה שנים טובות, עובדת כפרסרית באל־על ויש לה ולבן זוגה שלושה ילדים. הם גרים בשכונת צהלה היוקרתית בת"א, צמוד לאקסית מרגלית.

> בשבוע שעבר נשבר עוד שיא שלילי ביחסים בתוך מפלגת הליכוד. עמרי מניב, כתב חדשות 12, פרסם כי העבריין לשעבר, רפי קדושים, חבר מועצת העיר בהרצליה, התלונן בפני מנכ"ל הליכוד, צורי סיסו, כנגד שני היועצים מהמקורבים ביותר לבנימין נתניהו, יהונתן אוריך ושרוליק איינהורן. קדושים טוען כי השניים הפיצו נגדו תעמולה אנונימית לקראת הבחירות לעירייה: "השניים שילמו כספים בעבור פרסום והפצה של תעמולת בחירות נגדי, וזאת באופן אנונימי - במנוגד במישרין לחוק הבחירות", כתב קדושים למנכ"ל הליכוד ושוקל גם להתלונן במשטרה נגד השניים.

רפי קדושים (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
רפי קדושים (צילום: צילום מסך ערוץ 12)

שלום לרפי קדושים, אתה דורש רק להעניש את אוריך ואיינהורן או שאתה דורש בחירות חדשות?
"אנחנו באיסוף ראיות נוספות לטובת גיבוש התלונה במשטרה. בינתיים גם בוצעה פנייה למנכ"ל הליכוד וכן פנייה ליו"ר מזכירות הליכוד עקב החשד להפרת אמונים של היועצים האמורים. אין דרישה לבחירות חוזרות, כי משפטית אין קייס חזק שמצדיק ביטול הבחירות הקיימות. הרי לא ניתן להוכיח משפטית - מי הצביע מה ועל כמה בוחרים הקמפיין השפיע".

אנשים לא הרימו גבה כששמעו שעבריין מורשע שוקל לפנות לעזרת המשטרה?
"לא הייתה הרמת גבה. אני כבר 20 שנה מחוץ לעולם הפשיעה ועסוק בפעילות ציבורית ובטיפול בנוער בסיכון. זאת בעצם הייתה מטרתי בריצה למועצת העיר. הייתה תמיכה בי של כל השרים בליכוד".

איך עלית על המהלך?
"אין האומן מגלה את אומנותו".

יריב פישר, המנצח הגדול בהרצליה. שלחת כבר זר פרחים לאוריך ואיינהורן?
"אין לנו קשר לקמפיין הזה, ואין לנו מושג מי עומד מאחוריו. ככה פשוט".

יהונתן אוריך ושרוליק איינהורן בחרו שלא להגיב. 

יונתן אוריך (צילום: אבשלום ששוני)
יונתן אוריך (צילום: אבשלום ששוני)

> ועוד קצת ממפלגת השלטון: אופיר אקוניס לא לבד. שמועות שמתרוצצות בליכוד מדברות על כך שלמנכ"ל התנועה, צורי סיסו, הוצע תפקיד הקונסול במיאמי. אחרים טוענים כי התפקיד לא יתפנה בקרוב. בכיר בליכוד: "ישנם מספר שמות שעלו על שולחן רה"מ לתפקיד מנכ"ל הליכוד - בבוא היום".

> הכירו: את כוכבת הכושר הישראלית הכי חמה באינסטגרם. בין התרגילים, האדרנלין והמתיחות, היא דואגות לתעד ולהכניס אותנו לעולם חוויתי של כושר וחיים בריאים ומאוזנים יותר. קבלו הצצה. היא יפה, חטובה, ופוטוגנית עד מאוד. גם לעולם הפיטנס הנשי יש ייצוג ישראלי הולם באינסטגרם שלא היה מבייש אושיות כושר נשיות ברחבי העולם. עם עשרות אלפי עוקבים וגוף שכל אישה הייתה חולמת עליו, דנית אטרי בהחלט לא מתכוונת לעצור. השבוע היא קיבלה הצעת נישואין מבן זוגה. 

דנית אטרי  (צילום: מיקי שרון)
דנית אטרי (צילום: מיקי שרון)