שבועות ספורים אחרי השבעה באוקטובר, בישרה הזמרת עדן בן זקן שהיא עושה חרם על טורקיה, מדינה בה הרבתה לנפוש כשהיא הצהירה: "רגלי לא תדרוך שם". כל זה קורה בעקבות האמירות הקשות של טורקיה נגד ישראל ועצרות התמיכה בחמאס, "בבקשה, הנה השונאים שלנו" כתבה לעוקבים. הזמרת אומנם עומדת בהצהרתה ולא מבקרת בטורקיה, אבל גם לא מוותרת על נופש במדינה ערבית אחרת. 

עדן בן זקן (צילום: שי פרנקו)
עדן בן זקן (צילום: שי פרנקו)

בן זקן שיתפה ברשתות תיעוד שלה מחופשה בדובאי עם ביקיני קטנטן, דבר שלא עשתה זמן רב מאז שילדה את בנה השני לפני שנה. הפעם האחרונה ששיתפה תיעוד שלה בביקיני היתה כשהצטלמה עם בגד ים כשהיא מחזיקה בידה את בנה, וחטפה על כך ביקורות מהגולשים , מה שגרם לה למחוק את התמונה ולהסירה מאינסטגרם. אלא שהסערה סביב התמונה סירבה לדעוך עד שהזמרת חזרה בה והעלתה אותה מחדש תחת הכיתוב: "תמונה תמימה עם הבן שלי גררה תגובות שאני אפילו לא רוצה לכתוב מחדש אז החלטתי להחזיר את התמונה ולהגיד לכם להפסיק להיות עם היד קלה על המקלדת,  שכל אישה שתעשה מה שטוב לה ומה שהיא מרגישה".

רק נזכיר שהזמרת האהובה, עלתה בחודש שעבר לכותרות לאחר שרימון התפוצץ בבניין מגוריה בראשון לציון. על פי דיווח של אלון חכמון, הרימון הונח בסמוך לדלת הדירה, לא היו נפגעים בנפש אך נגרם נזק למבנה עצמו. מטעמה של בן זקן, נמסר אז: "האירוע המדובר אינו קשור בשום צורה ושום אופן לזמרת עדן בן זקן או בני משפחתה, עדן מתגוררת בבניין רב קומות עם עשרות דיירים״.

עדן בן זקן ובנה מישל בתמונה שעוררה סערה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
עדן בן זקן ובנה מישל בתמונה שעוררה סערה (צילום: צילום מסך פייסבוק)