הזמר סטפן לגר הפתיע אתמול (שבת) כששיתף פוסט ובו חשף כי יש לו ילד בן שבע, העונה לשם כריס. אלא שהבוקר (ראשון) התגלה כי מדובר בתרגיל מכוער של לגר ובפייק ניוז לטובת קידום שיר חדש. כעת מגיב הזמר לביקורות הקשות שחטף על כך שרימה את כולם ושיקר שיש לו ילד, רק לטובת קידום יח"צני של שיר חדש.

"אני רוצה רגע לעצור ולהתייחס לפוסט שהעלתי אתמול עליי ועל כריס. כל מה שכתבתי שם היה בכנות שלא העזתי לחשוף מתחילת הקריירה שלי. פה גם הבנתי את הפער הגדול שבין הישראליות שלי, לאפריקאיות שבי. כריס הוא בן משפחה ועבורי כמו אח/ילד קטן. אני מלווה אותו כל הדרך ונוצר בינינו קשר עמוק מיוחד ומרגש. אני חש כלפיו אחריות אישית הוא בוטח בי כדמות אבהית. זאת מערכת יחסים שמי שבא מתרבות אפריקאית מובנת מאליו", כתב ואז הודה כי השמועות על קידום שיר חדש נכונות.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סטפן לגר (צילום: לירן מור)
סטפן לגר (צילום: לירן מור)

"ביום שלישי ייחשף השיר עבורי זה השיר הכי חשוב ואישי שהוצאתי עד היום. לקראתי הרגשתי צורך לפתוח בפניכם משהו שעד היום לא חשפתי. לא היה כאן שום תעלול יחצני ויותר מזה, המנהלים שלי לא היו מעודכנים במהלך. אבל הפוסט הוגש לכם ודברים יצאו מפרופורציה ובתוך דקות אש בשדה קוצים אני והמנהלים שלי הוצפנו בפניות. זאת לא הייתה התעלמות אלא רגע להבין מה קורה. אל תרגישו מרומים, מתנצל אם מישהו נפגע באופן אישי, לא הייתה כוונה לעשות שימוש ציני ברגשות של אנשים", כתב לגר. 

סטפן לגר (צילום: מיכה לובטון)
סטפן לגר (צילום: מיכה לובטון)