לי מנחם, המוכרת לנו כליקוש, זוגתו של אור אשכר ז"ל שנרצח במרץ שעבר בפיגוע בדיזינגוף, עברה אירוע חירום בטיסת חזור ארצה מתאילנד. ליקוש, שנפשה במדינה האקזוטית עם חברותיה הטובות דנית גרינברג, דניאל עמית ויובל כספית, הרגישה רע ביומיים האחרונים לטיול, הקיאה ונשארה במיטה. בטיסת החזור, חצי שעה לפני הנחיתה, (למזלה הגדול זה התרחש רגע לפני הנחיתה ולא בתחילתה), היא סבלה מכאבים עזים באזור הבטן ואיבדה את הכרתה. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lee Menahem‎‏ (@‏‎likushm‎‏)‎‏

צוות מד"א הגיע באמבולנס לפנות את ליקוש מהמטוס כשהוא מזריק לה לווריד משככי כאבים. ליקוש פונתה לבית החולים תל השומר כשהיא סובלת מדימום בחלל הבטן ונמצאת בסכנת חיים של ממש, היא נכנסה מיד לחדר הניתוח שם נאלצה לעבור כריתה של אחת החצוצרות. על פי הרופאים, כוכבת הרשת ניצלה בנס, והגניקולוג הרגיעה את ליקוש שהיא אמא לילדה, שגם עם חצוצרה אחת היא תוכל להביא ילדים.

ליקוש מנחם על מצב מסכן החיים בו היתה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליקוש מנחם על מצב מסכן החיים בו היתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסדרת סטוריז שהעלתה, כתבה: "אתחיל מהסוף אני בסדר, חצי שעה לפני הנחיתה אני קמה מכאב בכל הגוף שלא הרגשתי בחיים שלי , אני בטוחה שאני מתה במקום , לא מצליחה לנשום, אנחנו נוחתים ואני לא בהכרה. כמה ה' אהב אותי שזה קרה חצי שעה לפני הנחיתה. הגעתי לתל השומר במצב מסכן חיים בניתוח נאלצו לכרות לי חצוצרה אחת אבל הרופא שלי הרגיע כששאל אותי עוד כמה ילדים אמרת שאת רוצה. עברתי לילה לבן, אני הרבה יותר טוב, חייבת להשתחרר היום לגאיה, הילדה שלי". TMI שולחים רפואים שלמה ליקוש.

ליקוש מנחם על מצב מסכן החיים בו היתה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליקוש מנחם על מצב מסכן החיים בו היתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)