חודשים מטלטלים עברו על הקריירה המקצועית של אייל ברקוביץ', זאת לאחר שעזב ברעש גדול את המגישה שלצידו ב-18 השנים האחרונות, אופירה אסייג, ועבר לערוץ המתחרה רשת 13, שם הוא משתמש כחבר פאנל במהדורת שישי עם נטעלי שם טוב. אסייג מצידה המשיכה בתוכניתה בקשת 12 ומצאה לו מחליף, הכתב הפוליטי חיים לוינסון. 

בראיון ל-TMI שנערך על סט הצילומים של מותג התכשיטים החדש של רוסלנה רודינה "RUSMAZ", לה ברקוביץ' משמש כפרזנטור, סיפר מה דעתו על המחליף שלו, האם לוינסון לדעתו 'אייל ברקוביץ' מעלי אקספרס' כמו שכינו אותו בשידור, המפגש עם אופירה אסייג, והאם הצעד הבא הוא ריצה לפוליטיקה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אייל ברקוביץ בראיון (צילום :מערכת TMI)

מה דעתך על המחליף שלך חיים לוינסון?
"אחלה חיים לוינסון". 

יכול להיכנס לנעלייך?
"אני טוען שלכל אחד יש מחליף. השאלה אם הוא מחליף יותר טוב או פחות טוב. זה אתם תחליטו". 

אמרו לו שהוא "אייל ברקוביץ' מעלי אקספרס". מסכים עם זה?
"אני מאוד אוהב את חיים לוינסון, אני חושב שהוא עיתונאי מצוין. אני מאוד אוהב את הדעות שלו. הוא התארח אצלי באולפן מלא פעמים, אפילו דרשתי להביא אותו תמיד כי אני מאוד אוהב אותו". 

חיים לוינסון (צילום: צילום מסך קשת 12)
חיים לוינסון (צילום: צילום מסך קשת 12)

אמרת שאם תראה את אופירה ברחוב תחבק אותה. אבל הייתם באותו אירוע ולא החלפתם מילה.
"זה מה שקרה דרך אגב. פגשתי אותה במסעדה וחיבקתי אותה והמשכתי הלאה. באירוע שאת מדברת עליו, היו 2000 איש, אפילו לא ראיתי אותה. מבחינתי אם אני פוגש את אופירה אני מחבק אותה והכל בסדר, מבחינתי. אני לא יודע מה מבחינתה". 

אתה חושב שתשלימו?
"לא רבתי איתה. היה פיצוץ בענייני עבודה. נשלים? לא יודע, מה יש להשלים? תשובה שאני לא יכול לענות לך עליה. כל פעם שאני אראה את אופירה אני אחבק אותה ואמשיך הלאה. אני לא מתגעגע, מתגעגע רק לבת זוג שלי ולילדים שלי". 

לא פסלת את האפשרות ללכת לפוליטיקה בעתיד. מצד שני אמרת שאתה רוצה שם אנשי מקצוע. אז על תקן מה תצטרף?
"שר הספורט, אפשר גם שר התקשורת.. אני מעדיף שיהיו אנשים מקצוענים בתפקידים האלה. אני חושב שאנשים שיש שם עכשיו הם חלטוריסטים. מבחינתי כל ה-120 חברי כנסת הצידה, ולהתחיל הכל מחדש. ככה המדינה צריכה לעשות אחרי מה שעברנו בשבעה באוקטובר, לעשות ריסטרס והכל מחדש".

חתמת ברשת לשלוש שנים. אז הצעד הבא זה פוליטיקה?
"לא יודע. אני משאיר הכל פתוח. למדתי מהניסיון שלי בחיים, שכשהייתי כדורגלן והיו מדברים איתי על פוליטיקה הייתי מנפנף אותם ואומר: 'רק אל תדברו איתי על פוליטיקה, זה לא מעניין אותי', והנה תראי במה התעסקתי עכשיו הרבה שנים. אז אני נותן לזמן לעשות את שלו ומה שבא, ברוך הבא".

אייל ברקוביץ  (צילום: צילום מסך רשת 13)
אייל ברקוביץ (צילום: צילום מסך רשת 13)