אחרי שחשפה התכתבויות חיזור של אליאב טעטי בחלק הראשון של הפודקאסט של TMI, בחלק השני, כוכבת "האח הגדול" סתיו קצין לא שוכחת לסגור חשבון עם ספיר בורגיל ("חסמתי אותה") ועם בן זוגה אברהם אלקום ("הולך אחרי ספיר, היא אוהבת להשתלט עליו"), ומפתיעה כשחושפת כי תשמח להשלים עם זוכת העונה יובל מעתוק. צפו:

סתיו קצין בחשיפה מרעישה: לא עשיתי סקס חמש שנים (צילום :מערכת TMI)

מה עם אהבה?
"הילדה שלי הייתה בת חמש לפני חודש אז אני רווקה כבר חמש שנים וחודשיים. חמש שנים שלא היה כלום, היה לי מישהו שבועיים אבל זה סתם היה משהו".

חמש שנים כן פעילה מינית, אבל לא מאוהבת?
"גם לא".

גם לא? חמש שנים לא?
"לא נפתח את זה עכשיו, זה לא מתאים. חמש שנים לא הייתה לי זוגיות ולא התאהבתי באף אחד. הבעיה היא בי, כי ברגע שהגרוש שלי עזב אותי עם שני ילדים, אחת בבטן וילד בן שנתיים וחצי וחובות של מעל חצי מיליון שקל, זה חישל אותי להיות יותר זהירה מול גברים וזה גרם לי להרים את עצמי מהמקום הכי נמוך שהייתי בחיים שלי ולייצר הכנסה ולהציל את הבית שלי מפני פשיטת רגל, כדי שלא יקחו לי את הבית. ובזמן הזה אני צריכה ללדת. היום הוא בפשיטה - לא אני. פחדתי שבגלל החובות שלו יקחו לי את הבית אבל ניצחתי אותו בבית משפט, כי הוכחתי שאני קניתי את הבית הזה לבד".

מיקי לוין, סתיו קצין (צילום: מערכת TMI)
מיקי לוין, סתיו קצין (צילום: מערכת TMI)


מרוב שאת נזהרת, בסוף תישארי לבד.
"לא רוצה להישאר לבד. יש לי המון מחזרים אבל בפרק ב' לא מתפשרים ויש לי רשימת מכולת שאם אחד ילך, אני לא שם. אני מפחדת להתאהב באדם הלא נכון. איפה אני אכיר? אני גם לא יכולה להוריד טינדר. אני מפורסמת. עזבי שאת הגרוש שלי הכרתי בטינדר. אני יודעת שהשם יישלח לי בסוף את האחד הראוי".

את מצטערת על משהו בעונה הזאת? עם כולם רבת.
"אני לא רואה את זה כ'רבתי', אני מביעה את העמדה שלי, מבלי להתבייש כי אף אחד לא יעשה אותי ילדת כאפות. ברגע שיש לי משהו להגיד אני אומרת ולכן הגעתי למקום השני".

את מי את הכי לא אוהבת בבית?
"מי שיודעת, יודעת".

מי שזכתה בגמר?
"מה זה לא. אני מתה על יובל ומחכה שתשלח לי הודעה. אני לא עשיתי לה כלום. אמרתי לשכולם מגעי התאכזבתי שלא ניצחתי כי חמישים אחוז מהקולות היו אני והאחרים היו לכל שאר הבית".

ספיר? את תלכי לחתונה שלה?
"כן. ראש הממשלה, היא הייתה ראש הממשלה של הבית. לא אלך לחתונה. היא ניסתה לקבל עליי כותרות וחסמתי אותה. היא רשמה לי שהיא הורידה לי עוקב אז אמרתי לה ביי פאטוש וחסמתי אותה. חסמתי אותה כי אני לא אוהבת שמנצלים אותי, היא עשתה את השולם הזה כדי שתקבל את הכותרות שלה, שלמרות שהיא לא מדברת עם שניר ושי היא תדבר עם סתיו קצין ואחרי שסתיו קצין לא מדברת איתה אז 'אופס'. הנה היא עושה שולם עם ליאל. כל פעם היא צריכה מישהו שיהיה בצד שלה כדי שיחשבו שהיא בסדר".

ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: פרטי)
ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: פרטי)


מה דעתך על הסכסוך שלה עם אחיה?
"ראיתי בבית את השתלטנות שלה, וזה שלהם. אני גם לא מדברת עם אחי הקטן. אברהם היה חבר טוב שלי אבל אברהם הולך אחרי ספיר והיא אוהבת להשתלט עליו".

למה לא כתבת לאליאב 'למה לא הזמנת אותי'?
"מה אני צריכה להתחנן עכשיו לבן אדם? וגם ירד לי ממנו באותו רגע. מילא אל תזמין אף אחד מהעונה שלי, סבבה. אבל אתה מזמין את כל העונה שלי חוץ ממני? אני יכולה להבין את בר, הכל טוב".

מה את מאחלת להם כי זרקת פה חתיכת פצצה?
"שיעשו ילדים, אני ממש לא מאחלת שהדבר הזה יעשה משהו אני בסופו של דבר רק סוגרת חשבונות. כשבן אדם מלכלך עליי בתקשורת שלא יחשוב שאני לא אתייחס". 

סתיו קצין (צילום: אור גפן)
סתיו קצין (צילום: אור גפן)