עדן פינס התייצבה לצילומי קמפיין מותג האיפור "IL MAKIAGE" ו-TMI תפסו אותה לשיחה על החתונה שלה ושל ארוסה, הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן, כשעל הדרך היא מפריכה שמועות רבות שרצו בשבועות האחרונים סביב האירוע, חושפת את פערי התרבות ביניהם שהתגלו רק כשהתחילו השניים לתכנן את החתונה המדוברת וגם, מתייחסת לפרשת התפילין ועיריית תל אביב שהסעירה את הרשת ומסבירה מדוע לא יכלה לשתוק בנושא. צפו:

עדן פינס בראיון (צילום :מערכת TMI)

אנחנו שניה לפני פורים, את אחת שנותנת פייט לחג. איך זה יהיה השנה, הולכת להתחפש?
"יש לי תחפושת, אבל היא עדיין על הולד כי בתחושה הפנימית שלי אני לא מרגישה שאני יכולה לחגוג כמו שאני אוהבת, גם אם זה רק להתחפש. אני עדיין חושבת על זה, אבל נכון לעכשיו קצת קשוח לי".

אולי בעצם את תהיי הפתרון. אולי תתחפשי ותרימי את המורל הלאומי.
"בתכל'ס, כל המהות של החג הזה זה לשמוח, וקצת קשוח לשמוח עכשיו".

מרגיש לי שקצת הורדת רגל מהגז. את פחות בכותרות ובשערוריות.
"אפשר להגיד, כן. אני פשוט יותר בצ'יל. אני חושבת שזו התבגרות, אנחנו גדלים, כבר לא בני 19-20".

יש לזה קשר למאורע גדול שעתיד לקרות בחיים שלך במקרה?
"למה אתה רומז? תגיד".

תראי, הגיעו לאוזנינו שמועות על החתונה שלך ושל מתיאס.
"גם אלי הגיעו הדיווחים".

אז תפריכי לנו את השמועות. 
"נכון לעכשיו אין לי שום דבר לחדש ושום דבר להודיע, אני מאמינה שכשזה יקרה, כולם ידעו. יש מצב שידעו לפניי, כמו שקורה גם כששום דבר לא קורה".

אז זה לא קורה ביוני ביוון?
"נכון לעכשיו לא. היה רצון מאוד גדול שזה יקרה, אבל זה לא תלוי רק בי, זה תלוי גם במתיאס ובלו"ז שלו. אני מאמינה שזה יכול מאוד לקרות בתכנון של שנה קדימה או כמה חודשים. כרגע אין עדכון".

עדן פינס ל-IL MAKIAGE (צילום: רון לוי)
עדן פינס ל-IL MAKIAGE (צילום: רון לוי)

איך מתכננים חתונה בין בחור אירופאי ובחורה ישראלית? איפה זה מתנגש?
"בדיוק עכשיו קלטתי את הדבר הזה. אנחנו הישראלים מאוד חמים ו'יאללה וחפלות', ושמים צ'קים. ודיברנו על האם נעשה את זה בחו"ל כי נצטרך להטיס אנשים, אז אמרתי לו - 'זה לא נעים לא להטיס', והאורחים גם ירצו לשים כסף, זה קונפליקט גדול. אז הוא אומר לי - 'איזה כסף?' אני אומרת לו 'מה איזה כסף', הוא אומר לי 'למה, מביאים כסף?'. אין לו מושג שעושים דבר כזה בחתונות. הם פשוט באים למסיבה האירופאים. אנחנו אוהבים לפנק את האורחים שלנו, אנחנו אוהבים לתת מהכל, זה אחרת".

זה יהיה טקס דתי, תהיה שבירת כוס?
"הלוואי, הלוואי. בע"ה. תלוי מתי תהיה החתונה, תלוי איפה נהיה, מכל מיני בחינות". 

למשהו אחר, נכנסת לסערת התפילין של עיריית תל אביב. למה הנושא הזה בער בך?
"אין לי איזושהי דעה נחרצת. אני רוצה בסוף שבמדינה שלי, במדינה היחידה שיש לנו בעולם, שנחיה פה יחסית בהרמוניה. ומרגיש שכל דבר - גם אם זה נכון וגם אם זה לא נכון, וגם אם זה ספציפית על תפילין, אז שיהיה שיח, שתהיה רגיעה, שלא תהיה כפייה לא דתית ולא חילונית, שיהיה באלאנס. אני יודעת שזה הרבה לבקש, אבל פשוט זה מרגיש לי קשוח שכל הזמן מנסים לפלג אותנו.

בסוף דתיים, חילוניים, אנחנו עם אחד, מדינה אחת, אנחנו ישראלים-יהודים. מה כואב לכם שיהיה דוכן של תפילין? מה קשוח פה? מישהי נתנה לי הקבלה - 'זה כמו שיהיה דוכן של בייקון מחוץ לבית כנסת', ואת זה אני לא מקבלת כי זה באמת הסתה, וזה באמת קשוח. ושיוצא לי לדבר עם עוקבים שלי אני מבינה כמה אנחנו רחוקים וכמה אנחנו קיצוניים".

קיבלת תגובות לא טובות בנושא?
"לרוב קיבלתי תגובות מאוד מאוד טובות, אבל בסוף אני לא מפרסמת דברים בשביל לקבל את אהדת הקהל. ברוך השם שזה יכול לקרות, אני לא מזלזלת בזה אבל אני אומרת מה שאני חושבת. זו הפלטפורמה שלי, שאני מרגישה איתה הכי פתוחה שיש עם העוקבים שלי ועם האנשים שאני מעריכה ומעריכים אותי בחזרה, וכן היה לי קצת קשוח לראות את הדבר הזה כי זה מרגיש לי בתכל'ס שמנסים לפלג ולשלוט וזה מה שמעצבן אותי".

עדן פינס ל-IL MAKIAGE (צילום: רון לוי)
עדן פינס ל-IL MAKIAGE (צילום: רון לוי)