מיקי בוגנים השיק קמפיין חדש ומשפחתי לסדרת מוצרי השיער ותחליבי הרחצה של המותג שלו MB, כשלסט הצילומים הגיעו שתיים מהדוגמניות המצליחות בארץ, שחר חיון ויעל שלביה. אלא שהפעם, הגיעו הדוגמניות לסט יחד עם בני המשפחה שלהן, וכך יצא שליום העבודה שעמוס כולו בצילומים וגלאם מכל כיוון, הגיעה שלביה עם אמה עופרה וחיון עם אחיה בן אור. בנוסף, גם בוגנים עצמו הצטלם לצד אחייניתו נעמה. בראיון ל-TMI מספרת שלביה על התחושות המורכבות שלה בחג פורים הנוכחי, מדברת על המלחמה וכמות העוקבים האדירה שירדה לה בעקבות המצב וגם, חושפת מה טיב הקשר בין אמה לבין בן הזוג, עומר אדם. צפו:

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יעל שלביה על הקשר של אמה ושל עומר אדם (צילום :אור גפן)

מה אנחנו עושים פה היום?
"צילומי קמפיין חדש למוצרים של מיקי בוגנים - MB . קמפיין חדש וסופר מרגש וכיף. היום קצת לא רגיל, אימא שלי באה איתי לסט. אז יש לנו יום משותף". 

הבנתי שבוקר זאת שעה קשה לך, כמה שעונים שמת כדי להתעורר הבוקר?
"לקום בבוקר ביום יום מאוד קשה לי, אבל לפני ימי צילום חשובים אז אני קמה לפני השעון. אתה מכיר את זה שאתה לפני טיסות או משהו חשוב אז אתה מתעורר לפני השעון? אבל כן יש לי איזה 6-7 שעונים מעוררים ליתר ביטחון".

איך זה להביא את אמא שלך ליום עבודה?
"זה מרגש ברמות תמיד, היה לנו כמה צילומים בעבר ביחד ל-"מחוברים" וזה כיף לי שהיא רואה את היום עבודה שלי וזה מרגש כי מי שלא נמצא ביום צילום לא מבין מה קורה ומה עוברים באמת, ויש לה חיבור מהמם עם מיקי. פעם ראשונה שהיא עשתה אצלו גוונים השבוע ויש ביניהם חיבור ממש טוב". 

מיקי בוגנים, יעל שלביה ואמה עופרה בקמפיין החדש של MB (צילום: אור גפן)
מיקי בוגנים, יעל שלביה ואמה עופרה בקמפיין החדש של MB (צילום: אור גפן)

מה הדבר שאת הכי אוהבת בקשר שלכן?
"אני חושבת שעברנו כל כך הרבה ביחד, אבל היום אני חושבת שיש משהו כל כך בוגר בי שאני סוף סוף מבינה אותה. אנחנו כבר לא מדברות במבט של אימא ובת, זה חברות-אחיות". 

איך מערכת היחסים שלה ושל ועומר?
"הקשר בין אימא לעומר נדיר, יש להם את השיחות שלהם, הם אוהבים האחד את השנייה. יש להם גם הרבה סודות שאני מנסה להבין מה הם מדברים כל היום. אבל הם חמודים ואני שמחה על הקשר המהמם שלהם".

אנחנו נמצאים בחג פורים, אפשר לחגוג בתקופה שכזאת?
"כבר שנים פורים זה חג שאני מתכוננת אליו, אני לא מגזימה לפחות 3-4 חודשים מראש. מה הקונספט ומה נעשה, ואני ממש אוהבת ומתרגשת מפורים אבל השנה מי הספיק בכלל לחשוב על החג". 

מיקי בוגנים ויעל שלביה בקמפיין החדש של MB (צילום: אור גפן)
מיקי בוגנים ויעל שלביה בקמפיין החדש של MB (צילום: אור גפן)

שחר חיון ואחיה יחד עם מיקי בוגנים בקמפיין החדש של MB (צילום: אור גפן)
שחר חיון ואחיה יחד עם מיקי בוגנים בקמפיין החדש של MB (צילום: אור גפן)