אנחנו רגילים לראות את נטע ברזילי חורכת במות עם להיטים ואאוטפיטים מוגזמים, כשבדרך כלל הכל מלוטש ונראה נוצץ במיוחד. אלא שכעת חושפת הזמרת שלא הכל זוהר כשהיא נאלצה לעבור ניתוח חירום, שבועות ספורים לאחר שנודע כי היא עתידה להשתתף בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. הכוכבת העלתה היום (שני) סדרת סטורי'ז בהם גוללה את השתלשלות האירועים שהובילו לניתוח הדחוף שנאלצה לעבור. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נטע ברזילי על הניתוח שנאלצה לעבור  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע ברזילי על הניתוח שנאלצה לעבור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"כבר כמה ימים שאני מרגישה סחרחורות ובחילה כשאני אוכלת, ושיערתי שאולי אני אלרגית לחלב או שחסר לי ברזל", כתבה ברזילי והמשיכה: "היה לי יום פנוי אתמול יחסית, אז החלטתי ללכת לרופאת משפחה שלי לתת כיף". בסטורי הבא, חשפה ברזילי את הרגע בו גילתה שהיא תאלץ לעבור ניתוח בעקבות דלקת בתוספתן. בסרטון נשמעת ברזילי כשהיא מדברת עם הרופא שמסביר לה על התהליך והיא מנסה להימנע ממנו כשהיא נשמעת אומרת: "אין שום סיכוי שאפשר להחלים עם אנטיביוטיקה?". הרופא מסביר לה שאחוזי ההחלמה גבוהים יותר באמצעות הניתוח וזו עונה: "אני אגיד לך מה, אני לא יכולה לעבור ניתוח כרגע".

נטע ברזילי ברגע בו גילתה שתאלץ לעבור ניתוח (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך חושפת ברזילי שהיא עברה את הניתוח לבסוף, והתלוצצה כששיתפה על שותפתה לחדר בבית החולים: "הניתוח עבר בשלום והשותפה שלי לחדר סבתא רשל כל הזמן בירכה אותי ששנה הבאה אני מתחתנת. שתדעו שאם זה קורה רשל שליחה של השם יתברך". בסוף, העלתה הכוכבת סרטון נוסף בו היא מתהלכת במסדרונות בית החולים וכתבה: "פה אני כבר רוקדת. מאוד כואב לי יש לציין". האם זוכרת האירוויזיון אכן תצליח לרקוד ולחזור לאימונים המפרכים של ריאליטי הריקודים המצליח? אין לדעת, אבל TMI שולחים לה רפואה שלמה. 

נטע ברזילי על הניתוח שנאלצה לעבור  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע ברזילי על הניתוח שנאלצה לעבור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)