הזמר עומר אדם שבמשך שנים מסרב להתראיין לגופי התקשורת השונים, בכל פורמט או זירה תקשורתית, החליט לשבור שתיקה. לראשונה התיישב הזמר מול מיקרופון בפודקאסט של חבריו הטובים "שלישית מה קשור", ודיבר בגלוי על דברים אישיים שמעולם לא זכינו לשמוע ממנו. הזמר נשאל למה כל כך הרבה שנים לא שמעו אותו מדבר, והוא הפתיע בתשובה הבאה כשחשף לראשונה את הסיבה.

"בהתחלה הייתי מתראיין ומדבר, הבנתי באיזה שלב שכל פעם שואלים אותי את אותן שאלות, מה חשבת על השיר, ומה ההשראה שלך? אמרתי 'די, מה כבר נשאר לי להגיד?'. הרגשתי פתטי עם עצמי, ואמרתי אני לא רוצה להתראיין יותר. אחרי שאמרתי לא ולא ולא זה הגיע למצב שזה נהיה גדול ואמרנו זה סוג של אסטרטגיה כבר, ואם אמרתי לה לא אני לא יכול להגיד לזה כן, אז די. אנחנו מפסיקים לגמרי. עברתי הרבה תסביכים מהפרסום שלי בגיל צעיר. התפרסמתי בגיל 15 וחצי ולא ידעתי איך לאכול את זה. ולא הבנתי מה רוצים ממני, למה אני צריך לדבר, מה יש לי להגיד? מה אני מעניין? גם בטבע שלי אני ביישן. אם זה לא אתם שאני מרגיש אתכם חיבור חברי חזק, אז קשה לי לדבר, אני ביישן, באמת. אז פיתחתי מערכת יחסים עם הקהל שלי דרך האינסטגרם".



כמו כן, נשאל על הקשר עם יעל שלביה ומי התחיל עם מי, והשיב: "בואו אני, ברור שאני". ואז שיתף איך הכל התחיל: "ההורים שלי עברו לסטאי ביפו כי שיפצו את הבית ואבא שלי אומר לי יכול להיות שראיתי את יעל בלובי ואמרתי יכול להיות. פתחתי את האינסטגרם וראיתי שהיא העלתה בסטאי. אני באותו שלב החלטתי גם לשפץ משהו בבית. ועברתי לסטאי. ודיברתי עם המנכ"ל של המלון וביקשתי שישלח לה בקבוק יין ואם היא רוצה לבוא לארוחת ערב עם המשפחה. אני מכיר את יעל שש שבע שנים אחורה, אבל היא הייתה אז עדיין ילדה קטנה. אקיצר היא לא באה לארוחה. ואז הייתה לי הופעה במנורה ואמרתי מה אני אזמין אותה כמו ילד קטן להופעה? היה לי אליה משהו שנים, יצא לי בפוקס שהיא ככה גם יפה. ואז אמא שלי אומרת שראיתי את יעל בלובי ואני אגיד לה לבוא להופעה. אמרתי לה 'אמא, לא!'. ואז היא באה להופעה ונשארתי בסטאי עוד חודש. ולאט לאט".