טיילור מלכוב, שבחרה בחודשים האחרונים מאז פרוץ המלחמה להוריד פרופיל ברשתות החברתיות, חושפת כעת מה עברה בחודשים האחרונים שהיו עבורה קשים ומטלטלים. כמו כן, חושפת את האובדן הכבד של חברתה הטובה והגעגועים לבן זוג נדב שלחם בעזה. אמש שיתפה הדוגמנית מקבץ תמונות וסרטונים שמסכמים את ארבעה חודשים בהם הורידה פרופיל, אליהם צירפה את הכיתוב הבא: "אנחנו מתקרבים תכף לחצי שנה מאז פרוץ המלחמה, ומאז נקטעו לנו החיים, לא נשכח את החטופים שלא נתפס שכבר תכף חצי שנה עברה מאז שהם נחטפו בפראות לשבי החמאס בעזה".

טיילור מלכוב, נדב יחזקאל, הרב מורדכי חסידים (צילום: צילום עצמי)
טיילור מלכוב, נדב יחזקאל, הרב מורדכי חסידים (צילום: צילום עצמי)

"אני שיתפתי יחסית מעט מחיי האישים בחמישה חודשים האחרונים. לא ידעתם לגמרי את כל התחושות שחוויתי, וכמו לכל אחד במדינה שקשה, גם לי היה ועדיין. חוויתי אובדן קרוב, להיות שם בשביל אנשים שקרובים אליי, שחוו את הטראומה הגדולה מכל מאוד מקרוב, והבן אדם הכי קרוב אליי שהיה 4 חודשים בלחימה במילואים, אז לילות בלי שינה, ודאגה בלתי פוסקת, ובעיקר הרבה געגוע ובדידות. אז החלטתי לשתף גם בעקבות הרבה שאלות שאני מקבלת סרטון קצר של ה-4 חודשים הכי קשים ומשמעותיים שהיו לי בחיים. תפיסת החיים השתנתה, ומאז ה-7.10 אני חיה בתפיסה של 'החיים קצרים, נגמר לנו הזמן'", כתבה מלכוב.

"אחרי 4 חודשים של לחימה של נדב מחוץ לבית, והקשיים שלי בבית, חיכינו לאוויר הזה ברמות, אין גאה ממני מאמי. אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם את כל מה שעבר אפילו במעט. מרגישה שירדה לי אבן מהלב שלא ירדה עד עכשיו, אני רגילה להיות חשופה כלפיכם, אבל היה צריך כאן זמן. אוהבת מיליון ותודה שאתה חלק", כתבה הדוגמנית.