רגע אחרי שנפרדה מבן זוגה היהודי אמריקאי דיוויד כץ, כוכבת הרשת ואשת העסקים אלין כהן הגיעה להשקת של רשת ההנעלה "Weshoes" שמציגה קולקציית קיץ של המותגים המובילים: קרוקס, בלנסטון, הוקה ועוד. האירוע התקיים ב-"show room" של הרשת באווירה קיצית וחגיגית. לאירוע הגיעו גם: תומר טליאס, מייקל לואיס ותום חיימוב רגע לפני אהבה חדשה.

"דורש הרבה עבודה": אלין כהן מדברת לראשונה על הפרידה מבן הזוג (צילום :אור גפן)

שמרת על הזוגיות בסודיות עד כמה שניתן ועכשיו דווח שנפרדתם. מה קרה שם?
"אחרי כמעט שנה של זוגיות, נפרדנו. אני עוד מעכלת, זה לא פשוט לעבור פרידה. מה שקרה שם זה ביני לבינו וזה עדיין טרי לדבר על הכל". 

את מאמינה שקשר בטווח הרחוק יכול לעבוד?
"אני חושבת שאם יש ויתורים משני הצדדים זה לגמרי יכול לעבוד. זה דורש הרבה עבודה, זה לא פשוט. זוגיות רגילה היא לא פשוטה אז תחשוב מה זה לונג דיסטנס, ובמיוחד שזה ישראל וניו יורק".

למה בחרת לשמור אותו הרחק מהמצלמות?
"קודם כל זה פחות התאים לו. הוא אדם מאוד פרטי והעבודה שלו דורשת את זה. זה היה נוח לי וזה היה רצון שלו". 

אלין כהן (צילום: אור גפן)
אלין כהן (צילום: אור גפן)

קנית את קבוצת הפועל חדרה? מה הקשר?
"אני לא קניתי את הפועל חדרה. אנחנו מנהלים משא ומתן להשתלבותי במועדון, אבל עדיין לא קניתי". 

איך את מתמודדת עם המצב בחודשים האחרונים?
"החודשים האחרונים לא פשוטים. 134 חטופים שנמצאים בעזה, המחשבות בכל יום מטרידות ומעסיקות אותי. יש גם סערות בחיים האישיים והעבודה אבל אנחנו מתמקדים בחטופים שיחזרו. אני מקווה לנס גדול".

המלחמה עדיין בשיאה, במיוחד בצפון. אלא שבמרכז נראה שחזרו לשגרה. מה דעתך?
"אני לא חושבת שאפשר לחזור לשגרה. אין מה לעשות, זה לוקח זמן. אנחנו תקופה ארוכה בשגרה הלא כיפית, לא נוחה, כואבת ועצובה הזאת. אנשים צריכים להתפרנס אז ממשיכים כמה שאפשר. הלב שלנו שבוי בעזה, נמצא בצפון ועם החיילים אז זה לא פשוט. אי אפשר לחזור לשגרה בכל הכוח ורצוי שלא, עד שלא כל החטופים כאן. הרצון שלי שהחטופים יחזרו לשלום לביתם ושחיילנו יהיו בטוחים. הלוואי שזה רק חלום שאנחנו צריכים להתעורר ממנו אבל זה לא. סבלנו מספיק".