כוכב "הבוזגלוס" אוהד בוזגלו עלה לאוויר עם הפרק הראשון של הפודקאסט "הבוזגלו קלאב", אותו הוא מגיש יחד עם גרושתו פאני בוזגלו, ובו הם פותחים על הסכסוך של פאני ועדי בוזגלו, על ילדים מחוץ לנישואים, פרשיית טל הרוש, והשינוי שעשה אוהד בחיים לאחר הגירושים. במהלך הפודקאסט סיפר אוהד כי "חצי שנה לאחור אני התמודדתי עם משהו הזוי, שרק לי יכול לקרות. קושי מטורף במקביל וצריך להיות מאוד עדין לדבר על זה. אני יכול להגיד לך שהתמודדתי עם ארבעה הריונות מארבע נשים שונות באותה תקופת זמן".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"ארבעה הריונות?", אמרה לו פאני. "ארבעה הריונות ותני לי לדייק כי זה נושא מאוד רגיש. הריון אחד היה רצוי ולא התקדם טבעית ושלושה הריונות קרו ולא היו רצויים ולא התקדמו, אבל הדרך להיכנס להריון היא הייתה על אף שמבחינתי היינו מוגנים. זאת אומרת היו מקרים הזויים של שניים מההריונות שכחה גלולה, אחת במקרה מאוד נדיר של התקן ועל אף ההתקן נקלטה, ואחת מהשניים שלקחו גלולה שיקרה ולא לקחה גלולות ויצאה עם זה החוצה. אני התמודדתי באותה תקופת זמן עם ארבעה הריונות מארבע נשים שונות". 

טל הרוש, אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
טל הרוש, אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

טל הרוש מסרה בתגובה:
״לצערי הרב יש נטייה לאנשים להאמין בכל דבר שמתפרסם בעיתונים, אך זה לא המקרה הזה. אוהד בוזגלו מקיים יחסים עם כמה נשים במקביל, ללא שום אמצעי הגנה ומצפה שהן לא יכנסו להריון. אי אפשר להגיד שאתה מקיים יחסים באופן מוגן כאשר אפילו על עצמך אתה לא שומר. אז אוהד בוזגלו היקר, במקום להפיל את האחריות על הנשים שצריכות להתמודד עם ההשלכות, קח אחריות על המעשים שלך. אף אחת מהבנות שלך לא מעוניינת לשאת ילד בגיל כך כך צעיר, ובטח שלא מאדם לא יציב בשום דרך״.