אן זיוי וירדן ויזל לא נפרדות מהשניה שהתפרסמו יחד כזוג חברות טובות ב-"מירוץ למיליון". שנים עברו מאז השתיים כיכבו בריאליטי ועדיין מדובר בצמד אוהב וחזק במיוחד. TMI דיברו איתן על סט הצילומים של מותג ההלבשה התחתונה 'סלוגי' ושמעו מהן על ההיריון המרגש של ירדן וטיפולי הפוריות שעברה, החתונה המתקרבת של אן וגם סערת המשפיעניות של טהוניה שאמנם חלפה לה, אבל לצמד ההיט גירל'ז יש עדיין מה לומר בנושא. צפו:

אן זיוי וירדן ויזל בראיון (צילום :אור גפן)

מה אנחנו עושים פה?
"אנחנו מצלמות קמפיין חדש למותג אהוב, 'סלוגי', ומצטלמות לקמפיין החדש וזה הכי כיף בעולם".

איך זה לחזור לשתף פעולה אחרי 4 שנים בצילומי קמפיין, ועוד בהלבשה תחתונה?
אן: "עשינו הרבה דברים ביחד, אבל היום אנחנו פה לסלוגי, יש לנו דה ז'ה וו ואיזה כיף! זה קרה לפני שנים שהיינו פצפונות קטנות והיום אנחנו נשים בוגרות. דוני בהריון, בחודש 6 ואני מתחתנת.

שתיכן באמת עוברות עכשיו תקופות מרגשות, ירדן את בהריון ואן את מאורסת ספרו לי איך עוברת התקופה?
ירדן: "מדהים. זה הכי כיף בעולם, ועוד שאנחנו עוברות את זה ביחד! רק בשמחות כמו שאומרים, מתרגשות ממש".

אני חייב לשאול, בעבר הייתן מאוד צמודות, אבל בשנים האחרונות דובר על ריחוק קצת. ועכשיו אתן חוזרות לשתף פעולה, איך המרגש?
ירדן: "אן ואני אהובות כצמד, ואן ואני גם שאנחנו יכולות להיות ביחד בארץ או בחו״ל כמה ימים ולא נעלה סטורי, ישר יגידו לנו שאנחנו בריב או לא מדברות". 

אן: "או גם הפוך, שאנחנו מעלות סטורי ביחד מרימים לנו".

אן מתי את עתידה להתחתן?
"אני מתחתנת ב-1 באוקטובר".

אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)

ירדן, יש טיפים שאת נותנת לאן לקראת החתונה הקרבה?
״אן כלה מושלמת! אני הלכתי לראות אולמות ושמלות ומסיבות והגזמות לכל דבר, ואן זה האידיאל. היא מאוד בעניין, היא מאוד מתמסרת לתהליך עם צוות מקצועי ונותנת להם לעשות את העבודה. נותנת לאנשים שלה לעזור לה".

ירדן חשפת שעברת טיפולי פוריות, מאיפה הגיע הרצון לחשוף את זה?
"אני חושבת שכשהייתי בטיפולי פוריות והייתי רואה נשים אחרות, אפילו חברות מאוד טובות שלי שמפרסמות על ההיריון שלהן, זה כאב לי. כשאני תכננתי לספר על ההיריון שלי, תכננתי לשתף על הטיפולים רק אחרי שאלד, אבל אז חשבתי על כל הנשים שרואות את ההיריון, לשתף אותן בקושי ובטיפולים. תשמע, זה גם היה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי הרבה זמן, היה לי קשה להסתיר את זה כבר אז היה לי חשוב להעלות למודעות את כל עניין טיפולי הפוריות ולתת תקווה, גם אם מועטה, לנשים שנמצאות בתהליך שיש אור בקצה המנהרה".

תכף המירוץ למיליון עולה שוב על מסכי הטלוויזיה, איזה טיפים מנצח יש לכן לזוגות החדשים?
אן: "
הטיפ של אימא של ירדן - חברות זה ערך עליון ומעל הכל! זאת אומרת שאם אתם חברים טובים ומפרגנים, הכל יגיע. אנשים חושבים שהם צריכים לבוא חזקים וחכמים. יש הרבה עניין של מזל וטיימינג ומה מתאים לך כמשימה כזוג. הכי חשוב חברות ופרגון ולהסתדר אחד עם השני".

אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)

מה לא מומלץ לעשות כזוג במירוץ?
ירדן: "הכי פחות נכון להסתכל על זוגות אחרים. זה יכול מאוד להשפיע על המורל שעוקפים אותך וברגע זה יכול להיגמר. תסתכלו תמיד קדימה.

חייב לשאול גם על סערת טהוניה והמוכרניות, אתן כפעילות ברשת, מה דעתכן?
ירדן: ״קודם כל זה לא מעניין בעליל״.

אן: ״לדעתי היא לא מוכרת ולא לוקחים אותה וקשה לה עם זה. אני אסביר הכי יפה בעולם כי אני אוהבת אותה, ואני עפה על מה שהיא עושה והיא מדהימה, אבל גם אותי לא ייקחו למסלול דוגמניות כי אני לא דוגמנית, אני 1.60 מטר, ולכן מי שרוצה מכירות לא ייקח אותה כי היא לא מוכרת. אבל היא עכשיו כן מנסה להתחיל למכור".

ירדן:  ״וזה מהמם. זה כמו שאנחנו נבוא ונגיד 'איזה באסה שלא לוקחים אותנו'״.

אן: ״זה היה מהמם עד שהיא אמרה שאנחנו מוכרות דברים שאנחנו לא מאמינות בהם וקראה לזה בשמות, משהו לא יפה. אני לא אפתח את העיניים שלי עליך ואת אל תפתחי את שלך עלי. ואם בא לך להיות מוכרת אז תעבדי בשביל זה".

ירדן: "גם אנחנו כמשפיעניות בודקות תמיד עוד תכנים ועוד מותגים. אני יכולה לומר לך שיש המון מותגים שאנחנו מסרבות לעבוד איתם וזה ממש בסדר".

אן: "ואם היא רוצה, היא יכולה לבוא אלינו ואנחנו נלמד אותה, אין לנו בעיה".

טיפ כדי להיות מוכרנית טובה יותר?
ירדן: "שיתופים ואותנטיות וזה יבוא לבד. אגב, כל המשפיעניות שהיא דיברה עליהן, המשפיענות שאני באופן אישי מעריכה, הן לא מעלות קמפיין מכר, הן מעלות את החיים שלהן ובין לבין יש גם את המותגים שהם חלק מהחיים שלהן, ואיזה מהמם שהן יכולות לתת לקהילה הנחה. זה יחסי גומלין, זה לא רק לעלות קוד קופון זה לא עובד ככה".

אן: ״יש לי קורס שאני מעבירה של בנות שרוצות להיות אושיות ומובילות דעת קהל ואני יכולה להכניס אותה".

אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)