נעמה מריומה כוכבת ״פריפריה אימפריה״ שידועה כאישה חזקה, שלא חוששת להביע את דעתה, פותחת חזית עם עו״ד חן מאירי כוכבת ״הפליליסטיות״. בתוכנית ״הפליליסטיות״ תועדה מאירי, חובבת מותגי יוקרה, מציגה את אוסף המותגים שלה ואומרת: ״בן אדם משקיע ממיטב כספו ואז באה מישהי עם תיק מרמלה״. מריומה לא יכלה להישאר בשקט לנוכח האמירה הזאת.

View this post on Instagram

A post shared by רשת 13 (@reshettv)

כוכבת ״פריפריה אימפריה״ התפוצצה על דבריה של מאירי ושטפה אותה באינסטגרם: ״גברת חן מאירי דיברה מגבוה וכנראה באמת לא מודעת למצב במדינה שלנו ולא מודעת לעצמה. אז גברת חן מאירי היקרה תתני לי לחדש לך, כל אישה יכולה להרגיש מיליון דולר גם אם בא לה לקנות תיק חיקוי מרמלה. גם לי יש חיקויים, ואני יכולה לקנות אורגינל או חיקוי, ואני מרגישה מצוין עם עצמי. את קצת חוצפנית וזה רק מראה שאת יכולה לקנא בבחורה ששמה תיק מרמלה, חיקו״.

נעמה מריומה על עו״ד חן מאירי (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

לבסוף הוסיפה מריומה את דעתה הכנה על המצב במדינה: ״ תתני לי להזכיר לך שבמדינה שלנו אין לאנשים מה לאכול. אנשים לא מסיימים את החודש, מילואימניקים שפוטרו מהעבודה כי שמרו עליך ועל ילדייך בזמן המלחמה. למה להתנשא ולהגיד דברים כאלה? את יכולה לקנות ולענוד יהלומים. אבל לבוא ולדבר על רמלה ועל נשים שקונות תיק חיקוי? מה אכפת לך? למה לא? למה להתנשא?״. 

נעמה מריומה על עו״ד חן מאירי (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)